ΟΛΒ

ΟΛΒ (89)

Ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου Α.Ε., ανταποκρινόμενος στην στρατηγική πράσινης ανάπτυξης για τα λιμάνια του μέλλοντος, την αναγκαιότητα μείωσης εκπομπών άνθρακα μέσω χρήσης εναλλακτικών καυσίμων και ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και την βιώσιμη διασύνδεσή του με το αστικό περιβάλλον στο οποίο ανήκει, ανακοινώνει την έγκριση της χρηματοδότησης της πρότασης CENTAVROS για την “Αναβάθμιση Υποδομής, Διασυνδεσιμότητας και Περιβαλλοντικής Βιωσιμότητας του Λιμένα Βόλου”, που κατέθεσε τον Ιανουάριο του 2022 στο πρόγραμμα CEF της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Σε συνέχεια Σύμφωνης Γνώμης των αρμοδίων αρχών των Υπουργείων Ναυτιλίας, Υποδομών και Μεταφορών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων, η Ε.Ε. ενέκρινε τις χρηματοδοτήσεις μελετών για τα έργα του συστήματος ηλεκτρικής διασύνδεσης πλοίου- ξηράς κατά την παραμονή των πλοίων στο λιμάνι (cold-ironing), τεχνικές μελέτες αναβάθμισης και προστασίας του προσήνεμου μόλου καθώς επίσης και μελέτη για εκμετάλλευση κυματικής ενέργειας. Τα έργα στο σύνολό τους εντάσσονται στο σχέδιο ΠΡΩΤΕΑΣ που στοχεύει στην συνολική ενεργειακή αναβάθμιση της λιμενικής υποδομής και στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του Λιμένα Βόλου.

Ειδικά, όσον αφορά στην ενεργειακή αποδοτικότητα, η ανάπτυξη του συστήματος ηλεκτροδότησης πλοίων δια ξηράς θα επιτρέψει την δυνατότητα φόρτισης ηλεκτροκίνητων πλοίων και την δυνατότητα λειτουργίας των χωρίς απαίτηση λειτουργίας των μηχανών εξασφαλίζοντας παράλληλα την μείωση των ατμοσφαιρικών ρύπων κατά τη παραμονή τους στο λιμάνι και την μείωση του θορύβου που παράγουν. Μάλιστα, η λειτουργία αυτού του συστήματος αποτελεί υποχρέωση για όλους τους λιμένες, από το 2030 και μετά καθώς πέρα από τα περιβαλλοντικά οφέλη η ηλεκτρική ενέργεια μπορεί να οδηγήσει σε πιο εμπορικά ανταγωνιστικούς λιμένες, προσέλκυση επενδύσεων, κινητικότητα και ανάπτυξη.

Όσον αφορά στην αναβάθμιση υφιστάμενων υποδομών, η αναβάθμιση του προσήνεμου μόλου είναι απαραίτητη για την ορθή και ασφαλή λειτουργία του λιμένα απαλείφοντας πιθανούς μελλοντικούς κινδύνους και περαιτέρω φθορές της υφιστάμενης υποδομής του λιμένα.

Επίσης, όσον αφορά στην εκμετάλλευση της κυματικής ενέργειας για την μετατροπή της σε ηλεκτρική, θα μελετηθεί το ενεργειακό δυναμικό του λιμένα Βόλου, ο σχεδιασμός υλοποίησης και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις που θα προκύψουν.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΒ Σωκράτης Αναγνώστου ευχαριστεί τόσο τους υπηρεσιακούς παράγοντες όσο και τους εταίρους που όπως τόνισε “δούλεψαν με μεθοδικότητα, οργάνωση και συνέπεια, προκειμένου να κάνουν όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να ενταχθούν προς χρηματοδότηση από την Ε.Ε. σημαντικές μελέτες που θα προωθήσουν την ανάπτυξη του λιμένος”.

Το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 1.900.000 ευρώ χρηματοδοτείται κατά 85% από τον Φάκελο Συνοχής του Μηχανισμού «Συνδέοντας την Ευρώπη» στον άξονα προτεραιότητας CEF-T-2021- COMPGEN, και υλοποιείται από κοινοπραξία εταίρων με συντονιστή τον Οργανισμό Λιμένος Βόλου και μέλη τους ΔΕΔΔΗΕ, Εργαστήριο Θαλασσίων Μεταφορών της Σχολής Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, PROTASIS, HYDRUS, GATES, ROGAN.

 

Ένα ιδιαίτερα σημαντικό έργο για τον λιμένα Βόλου και την ανάπτυξη των υποδομών του λιμένος, η διαμόρφωση του Γ' προβλήτα, μπαίνει σε φάση υλοποίησης, καθώς την Τετάρτη 30 Μαρτίου 2022 υπεγράφη η σύμβαση εκπόνησης μελέτης, μεταξύ του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΟΛΒ Α.Ε. Σωκράτη Αναγνώστου και του Διευθύνοντος Συμβούλου της αναδόχου εταιρείας “ΡΟΓΚΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ Α.Ε.-Δ.Τ. ΡΟΓΚΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΑΕ-ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ & ΣΙΑ ΕΕ δτ ΓΕΩΤΕΡ-ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ ΕΕ-ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕΛΕΤΩΝ ΕΛ.ΤΕ.ΜΕ. ΕΠΕ κ. Αντώνη Μπουτάτη.

Η μελέτη χρηματοδοτήθηκε με 350.000 ευρώ από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και το αντικείμενο της σύμβασης αφορά στην εκπόνηση μελέτης λιμενικού έργου επέκτασης κρηπιδώματος Προβλήτα Νο-3, μελέτης επιστρώσεων-επιχώσεων χερσαίας ζώνης (Κατηγορία 11), μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων, στατικές μελέτες δαπέδων και ακτομηχανική διερεύνηση.

Η επέκταση του προβλήτα Νο3 προβλέπεται να υλοποιηθεί σύμφωνα με το σχεδιασμό που έχει εγκριθεί από το Γενικό Προγραμματικό Σχέδιο. Πιο συγκεκριμένα, το συνολικό μήκος του κρηπιδώματος που απομένει για την ολοκλήρωση της ανατολικής πλευράς και της κεφαλής του προβλήτα ανέρχεται σε 450 m, με ωφέλιμο βάθος εξυπηρέτησης τα -13 m.

Η συνολική έκταση του προβλήτα, όταν θα ολοκληρωθεί το έργο, θα ανέρχεται σε περίπου 200 στρέμματα, ενώ έχουν διαμορφωθεί υπαίθριοι αποθηκευτικοί χώροι 45.000 τ.μ.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό που έχει εγκριθεί από το Γενικό Προγραμματικό Σχέδιο (MasterPlan) Λιμένα Βόλου (ΦΕΚ 419 Τ.Α.Α.Π.Θ./26-11-2013), ο προβλήτας Νο 3 μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διακίνηση σκραπ, εμπορευματοκιβωτίων, ελεύθερη ζώνη, car terminal.

Ο Πρόεδρος του ΟΛΒ Κωνσταντίνος Τζήμος, έκανε λόγο για ένα σημαντικό έργο, αναβάθμισης των υποδομών του λιμένος Βόλου που θα ενισχύσει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του λιμένος.

Ο Διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΒ Σωκράτης Αναγνώστου, επεσήμανε ότι με το έργο αυτό, ολοκληρώνεται όλο το λιμάνι από πλευράς προβλητών και πλέον ο ΟΛΒ θα «τρέξει» για να αναζητήσει χρηματοδότηση. Όπως δήλωσε «εκτός από τη μεταφορά του σκραπ, που επιβάλλεται από την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων και θα πραγματοποιηθεί στο υπάρχον τμήμα της προβλήτας, μπορούν να αναπτυχθούν κι άλλες δραστηριότητες. Σε συνδυασμό με τα έργα σιδηροδρομικής σύνδεσης από τον επιβατικό σταθμό μέχρι την είσοδο του λιμανιού, τα οποία έχει διεκδικήσει ο ΟΛΒ κι έχει δεσμευτεί ο ΟΣΕ να προχωρήσει, θα ωφεληθεί και θα αυξηθεί σημαντικά, η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων. Παράλληλα, η τρίτη προβλήτα, είναι ιδανικός χώρος για τη δημιουργία car terminal, εκφόρτωση αυτοκινήτων από πλοία (αυτοκινητάδικα), που θα έρχονται από Ασία ή Ευρώπη και θα προορίζονται είτε για Ελλάδα και Βαλκανικές χώρες ή για μεταφόρτωση με προορισμό τον Εύξεινο Πόντο. Πρόκειται για μια προσοδοφόρα δραστηριότητα με σχεδόν μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα».

Από την πλευρά του ο κ. Αντώνης Μπουτάτης Διευθύνων Σύμβουλος της αναδόχου εταιρείας, δεσμεύτηκε ότι θα καταβληθούν προσπάθειες, έτσι ώστε να παραδοθούν οι μελέτες σε έξι με επτά μήνες, έτσι ώστε να προχωρήσει το έργο, ενσωματώνοντας, ότι πιο σύγχρονο υπάρχει στη λιμενική τεχνολογία.

Σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με την από 10.03.2022 απόφαση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης του μοναδικού μετόχου (ΤΑΙΠΕΔ) της εταιρίας μας και κατόπιν της υπ’ αριθμ. 5658/513/17.03.2022 απόφασης ΔΣ ΟΛΒ ΑΕ, η νέα σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου του Οργανισμού Λιμένος Βόλου ΑΕ, έχει ως εξής:

- Τζήμος Κωνσταντίνος του Νικολάου – Πρόεδρος ΔΣ, μη εκτελεστικό μέλος
- Αναγνώστου Σωκράτης του Ευσταθίου - Διευθύνων Σύμβουλος, εκτελεστικό μέλος
- Σιούρας Χαρίλαος του Δημητρίου - μη εκτελεστικό μέλος
- Φράγκος Σπυρίδων του Ευσταθίου - μη εκτελεστικό μέλος
- Βεγίρης Ευάγγελος του Σωτηρίου - μη εκτελεστικό μέλος
- Φυτιλής Σπυρίδων του Νικολάου – μη εκτελεστικό μέλος, ως εκπρόσωπος των εργαζομένων της ΟΛΒ ΑΕ
- Κρητικός Θωμάς του Νικολάου, Φορτοεκφορτωτής – μη εκτελεστικό μέλος, ως εκπρόσωπος της Ομοσπονδίας Φορτοεκφορτωτών Ελλάδος (Ο.Φ.Ε.)
- Μπασδάνης Αριστοτέλης του Αχιλλέα, – μη εκτελεστικό μέλος, ως εκπρόσωπος του Επιμελητηρίου Μαγνησίας

Παραδόθηκε στον Οργανισμό Λιμένος Βόλου από την κατασκευαστική εταιρεία στην Ιταλία, ο νέος αυτοκινούμενος γερανός, δαπάνης 2.980.000ευρώ, με χρηματοδότηση κατά 35% από το ΕΣΠΑ Θεσσαλίας 2014 - 2020 και το υπόλοιπο από ίδιους πόρους του ΟΛΒ.

Με αφορμή παράπονα και διαμαρτυρίες επιβατών, κατά την αναμονή τους στο χώρο του επιβατικού λιμένα κατά τη διάρκεια ελέγχου από τις λιμενικές Αρχές, ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου, αναφέρει ότι:

Ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου πρωτοπορεί, καθώς είναι το πρώτο λιμάνι που ενώνει τις δυνάμεις του με την Αστική Mη Κερδοσκοπική Εταιρεία Cigaret Cycle, κι εντάσσεται στο πρόγραμμα ανακύκλωσης αποτσίγαρων #gopafree.

Το πρόγραμμα, περιλαμβάνει την τοποθέτηση ειδικών κάδων ανακύκλωσης για τα αποτσίγαρα, τη συλλογή τους και τη μεταφορά τους στο εξωτερικό, όπου επεξεργάζονται για τη μετατροπή των βλαβερών υλικών και ουσιών σε λίπασμα κι ανακυκλωμένο προϊόν.

Η Πρόεδρος του Δ.Σ. του ΟΛΒ Βίκυ Μήτρου έκανε λόγο για μια πολύ σημαντική δράση για το περιβάλλον και τις θάλασσες, όπως είπε «για να δώσει μήνυμα στους χρήστες ότι το αποτσίγαρο δεν το πετάμε όπου βρούμε, ούτε στους κάδους απορριμμάτων πλέον, αλλά σε ειδικό κάδο που θα μπορέσει να επεξεργαστεί. Είναι μια δράση που γίνεται πρώτα στο δικό μας λιμάνι και αυτό μας χαροποιεί, θέλουμε να βρούμε υποστηρικτές, να το χρησιμοποιήσουν οι χρήστες του χώρων του λιμανιού, για να είναι ανταποδοτικό και το πρόγραμμα».

Στη σημερινή παρουσίαση του προγράμματος, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΒ Α.Ε. Σωκράτης Αναγνώστου, δήλωσε μεταξύ άλλων ότι «Μέσα από την εφαρμογή προγραμμάτων και καινοτόμων συνεργασιών όπως αυτή με την Cigaret Cycle ως Διοίκηση του ΟΛΒ, στοχεύουμε στη βελτίωση της ποιότητας ζωής και βάζουμε κι εμείς το δικό μας λιθαράκι στην προστασία του περιβάλλοντος φυσικού και θαλάσσιου. Το πρόγραμμα συνεργασίας με την εταιρεία, περιλαμβάνει την τοποθέτηση πέντε ειδικών κάδων ανακύκλωσης για τη συλλογή των αποτσίγαρων κι ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου, δεν επιβαρύνεται οικονομικά.
Τα αποτσίγαρα όπως γνωρίζετε είναι μια από τις πιο επικίνδυνες και ύπουλες μορφές περιβαλλοντικής ρύπανσης γιατί δεν είναι βιοδιασπώμενες. Περιέχουν τοξικές χημικές ουσίες και διαλύονται με πολύ αργό ρυθμό».

Τα πέντε σημεία που έχουν επιλεγεί για την τοποθέτησή τους στη χερσαία ζώνη λιμένος είναι, στο χώρο της κρουαζιέρας, στο χώρο του πάρκινγκ, στο ύψος του Πανεπιστημίου στο Ηρώο, στον Αγ. Κωνσταντίνο κι ένα σημείο που έχει υποδείξει ο χορηγός που έχει συμφωνήσει η Εταιρεία Cigaret Cycle.

Όπως πρόσθεσε ο κ. Αναγνώστου «ευχόμαστε κι άλλοι φορείς πανελλαδικά να συμμετάσχουν σε αντίστοιχες – παρόμοιες δράσεις που αποσκοπούν στην προστασία του περιβάλλοντος που είναι χρέος και υποχρέωση όλων».

Από την πλευρά του, ο Διευθυντής και Συνιδρυτής της Cigaret Cycle ΑΜΚΕ Γιώργος Σακελλαρίου, επεσήμανε ότι «Η ιδέα της ανακύκλωσης των αποτσίγαρων είναι μια δράση που καλούμαστε να υλοποιήσουμε καθημερινά σε όλη τη χώρα. Σήμερα, είμαστε χαρούμενοι που ξεκινάμε στο Βόλο την εφαρμογή του προγράμματος #gopafree στον χώρο ενός μεγάλου οργανισμού τουριστικής και εμπορικής ανάπτυξης της περιοχής, στον Οργανισμό Λιμένος Βόλου. Αρωγός στην προσπάθεια αυτή και μετά από πρόσκληση της οποίας βρισκόμαστε σήμερα εδώ είναι η Istion Yachting Services που καθιστά όχι μόνο τον στόλο των τουριστικών σκαφών της gopafree αλλά υποστηρίζει την υλοποίηση του προγράμματος και στο χερσαίο τμήμα κεντρικών λιμένων στη χώρα».

Σύμφωνα με τον κ. Σακελλαρίου, η τοποθέτηση σήμερα των πρώτων πέντε ειδικών κάδων συλλογής αποτσίγαρων μέσω αυτής της προσπάθειας, μετατρέπουν τον Οργανισμό Λιμένα Βόλου στον πρώτο στο χώρο του gopafree προορισμό για τους διερχόμενους από τα εμπορικά και τουριστικά σκάφη επισκέπτες.

Μάλιστα, ευχαρίστησε για την φιλοξενία τον Οργανισμό Λιμένα Βόλου και ευχήθηκε να ξεκινήσει από το λιμάνι και να προχωρήσει το πρόγραμμα της Cigaret Cycle στη Θεσσαλία αλλά και στην Μαγνησία.
«Χαιρετίζουμε τη συμμετοχή του ΟΛΒ και καλούμε δήμους και κατοίκους να υποστηρίξουν αυτή την προσπάθεια. Η ανακύκλωση των αποτσίγαρων μας αφορά όλους. Η προστασία του Περιβάλλοντος είναι ευθύνη όλων μας» τόνισε ο κ. Σακελλαρίου.

Διευκρίνισε ότι το λιμάνι του Βόλου, είναι το πρώτο λιμάνι που τοποθετούνται οι κάδοι, το πρόγραμμα «τρέχει» σε πολλά μέρη, καθώς έχουν τοποθετηθεί περί στους 350 κάδοι σε όλη την Ελλάδα από πέρυσι που έχει ξεκινήσει σε πολλά νησιά Σίφνο, Σύρο, Μύκονο, Ψαρά κ.α. κι απηύθυνε κάλεσμα σε όλη τη Μαγνησία και Θεσσαλία να αγκαλιάσει το πρόγραμμα.
Σύμφωνα με τον κ. Σακελλαρίου, η χωρητικότητα ενός κάδου είναι περίπου 10.000 αποτσίγαρα, ενώ τα έσοδα από τα ανακυκλωμένα προϊόντα χρησιμοποιούνται για ευπαθείς ομάδες με την αγορά διαφόρων ιατρικών ειδών.

Τέλος, ο Πάρις Ζήκος υπεύθυνος βάσης του Βόλου της Istion Yachting, δήλωσε ότι «Η Istion ως μία κορυφαία εταιρεία του Yachting δε θα μπορούσε να μην ανταποκριθεί σε μια εταιρική και κοινωνική ευθύνη απέναντι στο περιβάλλον. Χαιρόμαστε που έχει επιλεγεί το λιμάνι του Βόλου που θα ξεκινήσει το πρόγραμμα gopafree και θα προχωρήσουμε τη δράση και σε άλλα λιμάνια στην Ελλάδα»

Το θέμα της αναδιαμόρφωσης του τιμολογίου δικαιωμάτων παραλαβής διαχείρισης αποβλήτων και καταλοίπων φορτίου πλοίων, απασχόλησε μεταξύ άλλων, τους συμμετέχοντες στην τρίτη συνεδρίαση του Συμβουλίου Χρηστών Λιμένα Βόλου που συνεκλήθη μέσω τηλεδιάσκεψης, υπό την προεδρία του Διευθύνοντος Συμβούλου του Οργανισμού Λιμένος Βόλου Σωκράτη Αναγνώστου, την Τετάρτη 2 Ιουνίου 2021.

Εθιμοτυπική επίσκεψη στον Οργανισμό Λιμένος Βόλου, πραγματοποίησε την Τρίτη 25 Μαΐου 2021, ο Αρχηγός του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής Αντιναύαρχος Λ.Σ. Θεόδωρος Κλιάρης.

Ο κ. Κλιάρης, συναντήθηκε με την Πρόεδρο Βίκυ Μήτρου και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Οργανισμού Λιμένος Βόλου Σωκράτη Αναγνώστου.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, συζητήθηκαν μεταξύ άλλων, οι προοπτικές του λιμένος Βόλου, όσον αφορά στην ιδιωτικοποίησή του, σε συνδυασμό με την αναμενόμενη απάντηση για τη χρήση χώρων από πλευράς του Πολεμικού Ναυτικού.

Συζητήθηκαν οι δυνατότητες ανάπτυξης εμπορικών δραστηριοτήτων του λιμένος, μέσα από την ανανέωση του γερασμένου μηχανολογικού εξοπλισμού που προχωρά ο Οργανισμός Λιμένος.

Ο Αρχηγός του Λιμενικού, ενημερώθηκε για τις υποδομές και τα έργα στα οποία προχωρά η Διοίκηση της ΟΛΒ Α.Ε. για την τουριστική ανάπτυξη του λιμένος και για να καλύψει το πλήθος των αιτήσεων από ιστιοφόρα και ιστιοπλοϊκά σκάφη που εκκρεμούν για ελλιμενισμό στο λιμάνι του Βόλου.

Στη συνάντηση, τέθηκε η αναγκαιότητα ενός ακόμη πλοηγού για το λιμάνι του Βόλου, καθώς επίσης, ζητήθηκε να επανέλθει η βάρδια που εκτελούσε λιμενικός του Κεντρικού Λιμεναρχείου Βόλου, στην πύλη του εμπορικού λιμένα που καταργήθηκε και ο Οργανισμός αναγκάζεται να απασχολεί προσωπικό εταιρείας security.

Ο Αρχηγός του Λιμενικού, πρόσφερε στην Πρόεδρο και στον Διευθύνοντα Σύμβουλο, από ένα έμβλημα – coin με τον θυρεό του Αρχηγού του Λιμενικού Σώματος κι εκ μέρους του Οργανισμού Λιμένος Βόλου, προσφέρθηκε στον κ. Κλιάρη, γυάλινο ομοίωμα της Αργούς, που φιλοτεχνήθηκε από τοπική επιχείρηση.

Υπεγράφη στα γραφεία του Οργανισμού Λιμένος Βόλου, από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Ο.Λ.Β. Α.Ε. κ. Σωκράτη Αναγνώστου και την ανάδοχο Παναγιώτα Απέργη, σύμβαση κατόπιν διαγωνιστικής διαδικασίας για το έργο «Επέκταση δικτύου ηλεκτρικής ισχύος και ύδατος στον Κεντρικό Προβλήτα και εγκατάσταση πέντε (5) κιβωτίων παροχών (Pillar)».

Οι προβλεπόμενες εργασίες, θα πραγματοποιηθούν στη δυτική πλευρά του κεντρικού προβλήτα και τα ρυμουλκά θα μεταφερθούν, στην ανατολικά πλευρά του προβλήτα Νο1 (ΣΙΛΟ).
Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί προς χρήση, αρχές Ιουλίου.

Η Διοίκηση του ΟΛΒ, αντιλαμβανόμενη τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες για τον ελλιμενισμό περισσοτέρων σκαφών, προχωρά στη δημιουργία 24 νέων θέσεων για ιστιοπλοϊκά σκάφη επαγγελματικά ή μη, με την κατασκευή όλων των απαραίτητων υποδομών.

Με την επέκταση του δικτύου, αναπτύσσονται και οι δυνατότητες του λιμένος στον θαλάσσιο τουρισμό – σκάφη αναψυχής, καθώς πάγια θέση και πεποίθηση είναι ότι, το yachting, θα συμβάλει στην ανάπτυξη της πόλης και της περιοχής.

Θεωρούμε ότι, ο Παγασητικός ευνοεί τη δημιουργία αντίστοιχων έργων – θέσεων αγκυροβολίου.

 

Στην φωτογραφία ο Δ/νων Σύμβουλος της ΟΛΒ Α.Ε. Σωκράτης Αναγνώστου, η ανάδοχος Παναγιώτα Απέργη και ο Διευθυντής Τεχνικών Υπηρεσιών της ΟΛΒ Α.Ε. Θωμάς Σπάχος

 

Με αφορμή το πιστοποιητικό PERS που έλαβε ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΒ Α.Ε. Σωκράτης Αναγνώστου δήλωσε:

Η προστασία του περιβάλλοντος αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα για τη Διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Βόλου Α.Ε . και η απόκτηση του παραπάνω πιστοποιητικού, είναι μια δικαίωση των προσπαθειών μας και των στόχων που έχουμε θέσει για αειφόρο ανάπτυξη του λιμένος.

Το λιμάνι του Βόλου, επενδύει σε συστήματα βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Στόχος μας είναι μέσα από αγαστή συνεργασία με τους χρήστες του λιμένος, την τοπική κοινωνία και τους φορείς να προωθήσουμε δράσεις κι έργα βιώσιμης ανάπτυξης του λιμένος Βόλου, επιτυγχάνοντας ολοκληρωμένη Περιβαλλοντική Διαχείριση, καλύτερη περιβαλλοντική απόδοση κι εξυπηρέτηση των χρηστών, στα πλαίσια των ευρωπαϊκών περιβαλλοντικών προτύπων και προδιαγραφών.

 

Page 3 of 7
Οι προβληματισμοί και οι σύγχρονες τάσεις στην Παγκόσμια και Ευρωπαϊκή Λιμενική βιομηχανία εξελίσσονται συνέχεια και σε γρήγορους ρυθμούς. Τα θέματα που απασχολούν τώρα και στο μέλλον τα Ευρωπαϊκά και Ελληνικά λιμάνια είναι σημαντικά και απαιτούν μία συνολική αντιμετώπιση, έτσι ώστε να έχει αξία και περισσότερη δύναμη ή όποια παρέμβασή τους.
Ο ιστοχώρος της ΕΛΙΜΕ είναι αυτός που θα συγκεντρώνει όλα τα πληροφοριακά στοιχεία που απαιτούνται έτσι ώστε τα Ελληνικά λιμάνια, διαθέτοντας μία ολοκληρωμένη εικόνα σε επίπεδο πληροφόρησης να μπορούν να επεξεργάζονται πιο αποτελεσματικά τις θέσεις τους.

Επικοινωνία

  elime (@) elime.gr
  +30.210.422.0261
  +30.210.422.0116
  Ακτή Μιαούλη 10 Πειραιάς