ΟΛΒ

ΟΛΒ (89)

Ακόμη ένα περιβαλλοντικό πιστοποιητικό για την ΟΛΒ Α.Ε.

Ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου, έλαβε το πιστοποιητικό PERS (Port Environmental Review System), διαμέσου του ECOPORTS του Οργανισμού ESPO (European Sea Port Organization) για δύο χρόνια, μέχρι τον Απρίλιο του 2023, με φορέα πιστοποίησης την Lloyd’s Register Rotterdam.

Το EcoPorts, είναι η κύρια περιβαλλοντική πρωτοβουλία του ευρωπαϊκού λιμενικού τομέα. Ξεκίνησε από έναν αριθμό ενεργών δραστηριοποιούμενων λιμένων το 1997 και ενσωματώθηκε πλήρως στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Θαλάσσιων Λιμένων (ESPO) από το 2011. Η πρωταρχική αρχή των EcoPorts, είναι η ευαισθητοποίηση σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος μέσω της συνεργασίας κι ανταλλαγής γνώσεων μεταξύ λιμένων κι η βελτίωση περιβαλλοντικής διαχείρισης.

Το PERS (Port Environmental Review System) δεν ενσωματώνει μόνο τις κύριες γενικές απαιτήσεις αναγνωρισμένων προτύπων περιβαλλοντικής διαχείρισης, αλλά λαμβάνει επίσης υπόψη τις ιδιαιτερότητες των λιμένων. Το Port Environmental Review System (PERS) έχει καθιερώσει τη φήμη του ως το μοναδικό πρότυπο περιβαλλοντικής διαχείρισης του λιμενικού τομέα.

Το πρότυπο, βασίζεται στις συστάσεις πολιτικής του ESPO και δίνει στους λιμένες σαφείς στόχους που πρέπει να επιδιώξουν.

Για να λάβει ένας λιμένας το πιστοποιητικό PERS, θα πρέπει να εφαρμόζει και να υιοθετεί κατάλληλα μέτρα για την προστασία του περιβάλλοντος ενώ και οι περιβαλλοντικές εκθέσεις που εκδίδει να επικοινωνούνται και να είναι προσβάσιμες στην τοπική κοινωνία και στους πολίτες.

Οι αναπτυξιακές προοπτικές και τα πλεονεκτήματα του λιμένος Βόλου, συζητήθηκαν, στη δεύτερη συνεδρίαση του των μελών του Συμβουλίου Χρηστών Λιμένα Βόλου που συνεδρίασε μέσω τηλεδιάσκεψης, υπό την προεδρία του Διευθύνοντος Συμβούλου του Οργανισμού Λιμένος Βόλου Σωκράτη Αναγνώστου, την Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021.

Στον χαιρετισμό της, η Πρόεδρος της ΟΛΒ Α.Ε. Βίκυ Μήτρου, καλωσόρισε τα μέλη του Συμβουλίου, κάνοντας λόγο για ένα θεσμικό όργανο, ο ρόλος του οποίου είναι να αποτελεί τη θεσμοθετημένη έκφραση των ανθρώπων που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του λιμανιού, ώστε να επικοινωνούνται οι απόψεις τους στη διοίκηση του διαχειριστικού φορέα του, αλλά και των κυβερνητικών εκείνων οργάνων που τον εποπτεύουν. Όπως είπε «Αποτελεί συνεπώς ένα πολύτιμο εργαλείο επικοινωνίας των ανθρώπων που ασκούν διοίκηση στο λιμένα και των ανθρώπων που κάνουν χρήση των υπηρεσιών του. Ένα εργαλείο, που μπορεί να αποτελέσει τον καλό εκείνο αγωγό των προβληματισμών αμφότερων των δύο πλευρών που προανέφερα σε ένα περιβάλλον επωφελούς συνεργασίας. Η διαφύλαξη του κύρους αυτού του θεσμού θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι είναι εξαιρετικά σημαντική για τον Οργανισμό ο οποίος αποδίδει εξαιρετική σημασία στην ορθή λειτουργία του, καθώς αποζητά να αφουγκραστεί τις ανάγκες των χρηστών, ώστε να προσαρμόζει τις επιχειρηματικές του κινήσεις στην ικανοποίησή της, στο βαθμό βεβαίως που οι γενικότερες συνθήκες το επιτρέπουν».

Κατά τη συνεδρίαση, ο κ. Σωκράτης Αναγνώστου ενημέρωσε τα μέλη του Συμβουλίου, για τις δράσεις και τις εξελίξεις οι οποίες διαδραματίζονται στον ΟΛΒ, παράλληλα με την επικείμενη ιδιωτικοποίηση του λιμένος.

Ο κ. Αναγνώστου, έκανε εκτενή αναφορά στις επενδύσεις σε μηχανολογικό εξοπλισμό, που προγραμματίζει και προχωρά η Διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Βόλου. Όπως δήλωσε «όλα τα μηχανήματά μας, έχουν αγοραστεί πριν το 2000 και βρισκόμαστε σε διαδικασία αγοράς νέων μηχανημάτων. Προχωρήσαμε στην προκήρυξη διαγωνισμού για την προμήθεια ενός γερανού ανυψωτικής ικανότητας 125τ. προϋπολογισμού 3εκ. ευρώ και ενός μηχανήματος διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων προϋπολογισμού 500.000ευρώ. Το μηχάνημα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ήδη το παραλάβαμε και χρησιμοποιείται, ενώ τον γερανό αναμένεται να τον παραλάβουμε μέχρι τον προσεχή Σεπτέμβριο».

Επίσης, από 1/1/2020 τέθηκε σε λειτουργία εφαρμογή λογισμικού Enterprise Resource Planning (ERP), για την αποτελεσματικότερη οργάνωση, παρακολούθηση κι ανάπτυξη του συνόλου των δραστηριοτήτων της ΟΛΒ Α.Ε.

Ο κ. Αναγνώστου, αναφέρθηκε στο νέο κτίριο της ιχθυόσκαλας και στη λειτουργία του μέσα στον επόμενο μήνα, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον υπήρξε για την εξέλιξη στο θέμα του υδατοδρομίου και την αναγκαιότητα σύνδεσής του με άλλα κοντινά υδατοδρόμια (Σκόπελος – Αλόννησος Σκύρος), τη δημιουργία ενός δικτύου υδατοδρομίων, επαναλαμβάνοντας ο κ. Αναγνώστου, τον καθοριστικό ρόλο που θα διαδραματίσει η δημιουργία υδατοδρομίου και στο παραλιακό μέτωπο της Αττικής.

Ένα σημαντικό έργο για το λιμάνι, χαρακτήρισε ο ίδιος, την επέκταση και ολοκλήρωση της τρίτης προβλήτας καθώς ξεκινάνε οι διαδικασίες για την ανάθεση της μελέτης η οποία χρηματοδοτήθηκε με 350.000ευρώ από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κι εκτός από τη μεταφορά του σκραπ, που επιβάλλεται από την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, μπορούν να αναπτυχθούν κι άλλες δραστηριότητες, όπως η διακίνηση containers, δεδομένου του μεγάλου χώρου που μπορεί να διατεθεί, πλησίον του προβλήτα γι αποθήκευσή τους.
«Η τρίτη προβλήτα, είναι ιδανικός χώρος για τη δημιουργία car terminal, εκφόρτωση αυτοκινήτων από πλοία (αυτοκινητάδικα), που θα έρχονται από Ασία ή Ευρώπη και θα προορίζονται είτε για Ελλάδα και Βαλκανικές χώρες ή για μεταφόρτωση με προορισμό τον Εύξεινο Πόντο. Πρόκειται για μια προσοδοφόρα δραστηριότητα με σχεδόν μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα» πρόσθεσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΒ Α.Ε..

Στη συνεδρίαση, έγινε γνωστό ότι, προγραμματίζεται μεταξύ άλλων και η κατασκευή νέου επιβατικού σταθμού 1.000τ.μ. που θα ικανοποιεί τις απαιτήσεις του Εγχειριδίου Λειτουργικών Διαδικασιών Συστήματος Εισόδου – Εξόδου (ΣΕΕ) του Συνοριακού Σημείου Διέλευσης (ΣΣΔ) Λιμένα Βόλου, καθώς βάσει της Συνθήκης Σένγκεν που έχει υπογράψει η χώρα μας, τα λιμάνια θα πρέπει να πληρούν ορισμένες προϋποθέσεις για τον έλεγχο των επιβαινόντων σε πλοία, κρουαζιερόπλοια, υδροπλάνα και ιδιωτικά σκάφη που προέρχονται από χώρες εκτός Σένγκεν.

Επίσης ο ΟΛΒ βρίσκεται σε συνεργασία με την ΕΡΓΟΣΕ και αναμένονται προτάσεις, ώστε το σιδηροδρομικό δίκτυο να έχει πρόσβαση όχι μόνο στην πρώτη προβλήτα όπως παλιά, αλλά και στη δεύτερη και στην τρίτη μετά την ολοκλήρωσή της, ενώ ιδιαίτερη μνεία έγινε και στο προσωπικό του Οργανισμού για την αφοσίωση και προσήλωσή που επιδεικνύει.

Στη συνεδρίαση συζητήθηκαν θέματα τιμολογιακής πολιτικής του νέου γερανού, κρουαζιέρας, yachting, κατασκευής και λειτουργίας μαρίνας, θέματα πρόσβασης του σιδηροδρόμου στο λιμάνι, ζητήματα διαχείρισης και προστασίας του περιβάλλοντος και τα μέλη του Συμβουλίου, αναφέρθηκαν στην αναγκαιότητα ανάπτυξης του λιμανιού κι αναβάθμισης υπηρεσιών από πλευράς του Λιμένος Βόλου.

Στο Συμβούλιο Χρηστών Λιμένα Βόλου υπό την προεδρία του κ. Σωκράτη Αναγνώστου συμμετείχαν:

Η Πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένος Βόλου κ. Βίκυ Μήτρου

Ο εκπρόσωπος της Πανελλήνιας Ένωσης Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού κ. Νικόλαος Θεοδόσης

Ο εκπρόσωπος του Δήμου Βόλου κ. Στέλιος Διαμαντίδης

Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Θεσσαλίας κ. Γρηγόρης Ιγγλέσης

Ο εκπρόσωπος τον Εργαζομένων του Οργανισμού Λιμένος Βόλου κ. Νίκος Σακελλαρίου

Η εκπρόσωπος της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (FED HATTA) κ. Θέκλα Καμμένου

Ο εκπρόσωπος της Ομοσπονδίας Φορτοεκφορτωτών Ελλάδος κ. Θωμάς Κρητικός

Οι εκπρόσωποι του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας κ.κ.κ. Μιχάλης Σακέλλης, Βασίλης Κάτσαρης και Διονύσιος Θεοδωράτος

Ο εκπρόσωπος του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος και της Ένωσης Εφοπλιστών Ελλάδος κ. Γιώργος Κρουστάλλης

Ο εκπρόσωπος του Επιμελητηρίου Μαγνησίας, Πρόεδρος κ. Αριστοτέλης Μπασδάνης

Η εκπρόσωπος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία κ. Ουρανία Καρανικόλα

Ο εκπρόσωπος της Ένωσης Εφοπλιστών Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων κ. Νικόλαο Λιάπη

Οι εκπρόσωποι της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων κ.κ. Αντώνης Καλούδης, Ιερώνυμος Γεωργίου

Οι εκπρόσωποι από τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Θεσσαλίας & Στ. Ελλάδος κ.κ. Θωμάς Ζάχος, Στέλλα Βαϊνά

Υπεγράφη στις 3 Μαρτίου 2021, η σύμβαση εκτέλεσης του έργου “Αντικατάσταση Υφιστάμενων Λαμπτήρων με νέου τύπου LED κι Ενίσχυση Επιπέδου Εξωτερικού Φωτισμού”, συνολικής δαπάνης €186.504,01 πλέον Φ.Π.Α. 24%.

Δύο οθόνες απεικόνισης μετρήσεων και στοιχείων των φωτοβολταϊκών συστημάτων που έχουν τοποθετηθεί στα δώματα των καταστημάτων στη νέα ιχθυαγορά, προμηθεύτηκε και τοποθέτησε ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου.

Οι οθόνες βρίσκονται τοποθετημένες, η μία εντός του κτιρίου του ΟΛΒ στην είσοδο, και η δεύτερη έξω από το κτίριο του Οργανισμού, έτσι ώστε να είναι ευδιάκριτα τα στοιχεία σε όποιον διέρχεται και θέλει να ενημερωθεί.

Στις οθόνες αποτυπώνονται στοιχεία για την λειτουργία του κάθε συστήματος όπως: Παραγόμενη ισχύ, ανά μήνα και συνολικά από την εγκατάσταση, οι ισοδύναμοι ρύποι CO2 που εξοικονομήθηκαν ανά μήνα και σύνολο, το όφελος από την εξοικονόμηση ανά μήνα και σύνολο. Η απεικόνιση των δεδομένων / μετρήσεων, γίνεται μέσω ειδικού λογισμικού σε οθόνη και είναι διαθέσιμα σε πραγματικό χρόνο.

Τα φωτοβολταϊκά συστήματα εγκαταστάθηκαν, έτσι ώστε να καλύπτουν πλήρως (100%) την ανάγκη ηλεκτροδότησης των κτιρίων της νέας ιχθυαγοράς, μειώνοντας έτσι το ενεργειακό αποτύπωμα του ΟΛΒ. Από την λειτουργία των φωτοβολταϊκών συστημάτων αναμένεται να παραχθούν περίπου 225.000kWh/έτος, που αποτελεί περί το 10% της σημερινής ενέργειας που καταναλώνεται από την ΟΛΒ Α.Ε.

Τα δύο φωτοβολταϊκά συστήματα ισχύος 100 KW και 46,20 KW συνδέθηκαν τον Αύγουστο.

Πρόκειται για ένα έργο το οποίο αποσκοπεί στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος ενώ παράλληλα επιτυγχάνεται εξοικονόμηση και οικονομία.

Ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου, αξιοποιώντας «έξυπνα» και «πράσινα» συστήματα, αποδεικνύει έμπρακτα ότι, στοχεύει στην ανάπτυξη ενός σύγχρονου λιμανιού, στο πλαίσιο της αειφόρου ανάπτυξης.

 

Την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2020, η Οργανισμός Λιμένος Βόλου Α.Ε. παρέλαβε ένα νέο μηχάνημα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων τύπου REACH STACKER.

Από τον Οργανισμό Λιμένος Βόλου Α.Ε. σχετικά με την παραμονή του σκραπ στον προβλήτα 1, διευκρινίζονται τα εξής:

Η Απόφαση Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (ΑΕΠΟ) που είναι σε ισχύ εκδόθηκε στις 6-8-2018 κι αφορούσε στη χρονική παράταση της απαίτησης μεταφοράς της δραστηριότητας παλαιοσιδήρου (scrap) στον Προβλήτα Νο3 μέχρι 31-5-2021. Πέραν αυτού, από την προηγούμενη διοίκηση υπήρξαν οι προθέσεις, ωστόσο δεν ξεκίνησε διαδικασίες υλοποίησης.

Στις 27-11-2019 η Περιφέρεια Θεσσαλίας δημοσίευσε πρόσκληση με δικαιούχους τον ΟΛΒ και το Λιμενικό Ταμείο του Δήμου Σκιάθου για την υποβολή προτάσεων προς χρηματοδότηση στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020.

Η ΟΛΒ Α.Ε. προέβη σε επικαιροποίηση παλαιότερης μελέτης για την μεταφορά του scrap στον Προβλήτα Νο3. Η μελέτη ολοκληρώθηκε τον Φεβρουάριο 2020 και στάλθηκε προς έγκριση στο αρμόδιο ΥΝΑΝΠ. Η εκτέλεση του έργου εγκρίθηκε τον Απρίλιο 2020 και τον Μάϊο 2020 κατατέθηκε προς την Περιφέρεια Θεσσαλίας πρόταση για χρηματοδότηση του έργου μεταφοράς scrap προϋπολογισμού € 2.350.000 πλέον ΦΠΑ.

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας διαβίβασε το προτεινόμενο έργο, λόγω της φύσης του, στην αρμόδια Ειδική Υπηρεσία Κρατικών Ενισχύσεων (ΕΥΚΕ) προκειμένου να λάβει σύμφωνη γνώμη για την χρηματοδότηση του. Η ΕΥΚΕ έχει υποβάλει σχετικό ερώτημα προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και αναμένει απάντηση για την χρηματοδότηση ή μη του έργου.

Ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου, βρίσκεται εν αναμονή της απάντησης σχετικά με την χρηματοδότηση του έργου, με δεδομένο ότι το κόστος κατασκευής του είναι απαγορευτικό, ώστε να το εκτελέσει με ίδιους πόρους, αποφασίσθηκε η υποβολή αιτήματος παράτασης της καταληκτικής ημερομηνίας για την μεταφορά του scrap.

Η αίτηση υποβλήθηκε στις 2-11-2020 και αρμόδιο για την παράταση ή όχι είναι το Υπουργείο Περιβάλλοντος (ΥΠΕΚΑ) κι όχι όπως άστοχα αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, ο Οργανισμός Λιμένος ή το ΤΑΙΠΕΔ.

Σε περίπτωση χρηματοδότησης του έργου, η υλοποίηση του δεν θα έχει ολοκληρωθεί σε καμία περίπτωση μέχρι 31/5/2021 και γι αυτό κρίθηκε απαραίτητο να υποβληθεί αίτημα για την συγκεκριμένη παράταση.

Η αίτηση για παράταση, υποβλήθηκε λαμβάνοντας υπόψη ότι, σε διαφορετική περίπτωση, θα διακοπεί η τροφοδοσία με πρώτη ύλη χαλυβουργίας της περιοχής και κινδυνεύουν να δημιουργηθούν προβλήματα, με ότι αυτό συνεπάγεται σχετικά με τη συνέχιση λειτουργίας της και το προσωπικό που εργάζεται εκεί άμεσα ή έμμεσα.

Επιθυμία και της παρούσας Διοίκησης του Οργανισμού Λιμένος Βόλου, είναι να μεταφερθεί η δραστηριότητα του scrap στον 3ο προβλήτα σύμφωνα με τους περιβαλλοντικού όρους, προχωρώντας σε όλες τις προβλεπόμενες ενέργειες και καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίτευξη κι υλοποίηση αυτού του έργου.

 

Το «πράσινο φως» δόθηκε από το Υπουργείο Ναυτιλίας, σχετικά με το έργο της μελέτης ολοκλήρωσης της προβλήτας Νο3, πρόταση που είχε υποβάλλει προς χρηματοδότηση από το εθνικό σκέλος του ΠΔΕ του Υπουργείου, ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου Α.Ε.

Ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου Α.Ε., στα πλαίσια της διαρκούς βελτίωσης του Συστήματος Περιβαλλοντικής Διαχείρισης αλλά και του Προγράμματος Παρακολούθησης Περιβάλλοντος που ορίζει η Απόφαση Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων για τη λειτουργία του Λιμένα Βόλου, έχει εγκαταστήσει από το 2014, στον Εμπορικό Λιμένα, σύστημα παρακολούθησης και μέτρησης των ατμοσφαιρικών ρύπων.

Το νεότευκτο (κατασκευής 2019) Κρουαζιερόπλοιο «WORLD EXPLORER» σημαίας ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ, καταπλέει αύριο, Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2020 και ώρα 07:30, στο Λιμένα Βόλου, προερχόμενο από τη Νήσο Σκιάθο, με 44 επιβάτες και 86 άτομα πλήρωμα.

Στο πλοίο επιβαίνουν τουρίστες κυρίως από Γερμανία και Αυστρία και θα παραμείνει στο Λιμένα του Βόλου για 11 ώρες.

Το κρουαζιερόπλοιο θα αποπλεύσει στις 18:30, με προορισμό τη Νήσο Μύκονο.

 

 

Η ΟΛΒ Α.Ε. σας ενημερώνει ότι υπεγράφη στις 11-8-2020, από το Δ/ντα Σύμβουλο της Ο.Λ.Β. Α.Ε. κ. Σωκράτη Αναγνώστου και από το Δ/ντα Σύμβουλο της εταιρίας «ΓΕΡΑΝΟΛΙΜΕΝΙΚΗ Α.Ε.» κ. Αντώνη Μαζωνάκη, σύμβαση κατόπιν σχετικού διεθνούς διαγωνισμού για την προμήθεια μηχανήματος διακίνησης και μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου REACH STACKER.

Το κόστος προμήθειας ανέρχεται σε 477.000,00€ πλέον Φ.Π.Α. Το μηχάνημα αναμένεται να παραδοθεί στον Ο.Λ.Β. στο τέλος του τρέχοντος έτους.

Η ανωτέρω προμήθεια μαζί με την επικείμενη προμήθεια ενός αυτοκινούμενου γερανού λιμένος, αφενός κινείται προς την κατεύθυνση ανανέωσης του σε μεγάλο βαθμό γηρασμένου ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού της Ο.Λ.Β. Α.Ε, αφετέρου θα βελτιώσουν κατά πολύ τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους χρήστες του λιμένα, δίνοντας νέες προοπτικές στην Ο.Λ.Β. Α.Ε.

Η υπογραφή της σύμβασης είναι ένα σημαντικό βήμα στην προσπάθεια ανανέωσης του Η/Μ εξοπλισμού, η οποία ξεκίνησε πριν από δύο (2) έτη με την υποβολή αιτήματος χρηματοδότησης από το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Θεσσαλίας 2014-2020. Η δαπάνη της ανωτέρω προμήθειας καλύπτεται σε ποσοστό 35% από την Περιφέρεια και σε ποσοστό 65% από ιδίους πόρους της Ο.Λ.Β. Α.Ε. Θεωρούμε υποχρέωσή μας να ευχαριστήσουμε την Περιφέρεια Θεσσαλίας και τον Περιφερειάρχη κ. Αγοραστό για τη συνεπή χρηματοδοτική στήριξη που παρέχει στην Ο.Λ.Β. Α.Ε.

 

Page 4 of 7
Οι προβληματισμοί και οι σύγχρονες τάσεις στην Παγκόσμια και Ευρωπαϊκή Λιμενική βιομηχανία εξελίσσονται συνέχεια και σε γρήγορους ρυθμούς. Τα θέματα που απασχολούν τώρα και στο μέλλον τα Ευρωπαϊκά και Ελληνικά λιμάνια είναι σημαντικά και απαιτούν μία συνολική αντιμετώπιση, έτσι ώστε να έχει αξία και περισσότερη δύναμη ή όποια παρέμβασή τους.
Ο ιστοχώρος της ΕΛΙΜΕ είναι αυτός που θα συγκεντρώνει όλα τα πληροφοριακά στοιχεία που απαιτούνται έτσι ώστε τα Ελληνικά λιμάνια, διαθέτοντας μία ολοκληρωμένη εικόνα σε επίπεδο πληροφόρησης να μπορούν να επεξεργάζονται πιο αποτελεσματικά τις θέσεις τους.

Επικοινωνία

  elime (@) elime.gr
  +30.210.422.0261
  +30.210.422.0116
  Ακτή Μιαούλη 10 Πειραιάς