ΟΛΠΑ

ΟΛΠΑ (57)

Τα κεντρικά Γραφεία του Οργανισμού Λιμενος Πατρών Α.Ε. επισκέφτηκε ο Πρέσβης της Ισλαμικής Δημοκρατίας του Ιράν στην Ελλάδα κ. Malek Hossein Givzad όπου είχε σήμερα συνάντηση με τον Δ/ντα Σύμβουλο του Ο.Λ.ΠΑ. Α.Ε. κ. Παναγιώτη Γ. Αναστασόπουλο.

Τον Πρέσβη συνόδευαν οι κκ. Ehsan Bakhshandeh (πρώτος γραμματέας της Πρεσβείας στην Αθήνα), Μιχαήλ Σακκής (ετ. EUROCARGO), Φωτεινή Ξένου (ετ. EUROCARGO), και Βασιλική Νικολακοπούλου (ετ. EUROCARGO).

Κατά τη συνάντηση ο Δ/νων Σύμβουλος του Ο.Λ.ΠΑ. Α.Ε. κ. Παναγιώτης Γ. Αναστασόπουλος ανέπτυξε τα milestones του λιμανιού έως σήμερα και ανέλυσε τα επόμενα βήματα για την υλοποίηση του αναπτυξιακού πλάνου του Οργανισμού. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στον τομέα της ενεργειακής υποστήριξης της εμπορικής και επιβατικής κίνησης και των πλωτών μέσων, καθώς και ο σεβασμός στο περιβάλλον. Ο Πρέσβης του Ιράν κος Malek Hossein Givzad αναφέρθηκε στις δυνατότητες της Ιρανικής Ναυσιπλοΐας και στην πιθανότητα γενικότερης συνεργασίας με την ελληνική, τόσο σε εμπορικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο ανταλλαγής τεχνογνωσίας και εκπαίδευσης. Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με επιτυχία δίνοντας αμφότερες οι πλευρές υπόσχεση για επόμενες συναντήσεις προσβλεποντας σε μελλοντική, κοινά επωφελή συνεργασία.

 

Τα κεντρικά Γραφεία του Οργανισμού Λιμενος Πατρών επισκέφτηκε αντιπροσωπεία της ΕΔΕΥΕΠ (Ελληνική Διαχειριστική Εταιρεία Υδρογονανθράκων και Ενεργειακών Πόρων Α.Ε), ΕΧΧΟΝ MOBIL και HELLENiQ όπου είχαν συνάντηση με τον Δ/ντα Σύμβουλο του Ο.Λ.ΠΑ. Α.Ε. κ. Παναγιώτη Γ. Αναστασόπουλο.

Στη συνάντηση παραβρέθηκαν ο Κεντρικός Λιμενάρχης του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πατρών Πλοίαρχος Λ.Σ. κ. Λάζαρος Χανουμίδης, και οι κ.κ. Βαρνάβας Θεοδοσίου (EXXON-MOBIL), Μιχάλης Μιχαήλ (EXXON-MOBIL), Αναστάσιος Βλασσόπουλος (HELLENiQ), Γεώργιος Μυκονιάτης (HELLENiQ), Αριστοφάνης Στεφάτος (CEO ΕΔΕΥΕΠ), Ευθύμιος Ταρτάρας (ΕΔΕΥΕΠ) και Σπυρίδων Σπίνος (ΕΔΕΥΕΠ).

Ο Δ/νων Σύμβουλος του Ο.Λ.ΠΑ. Α.Ε κ. Παναγιώτης Γ. Αναστασόπουλος διαβεβαίωσε ότι ο Οργανισμός θα συνδράμει με τον μέγιστο δυνατό τρόπο τις διαδικασίες που απαιτούνται ώστε το εργο της ΕΔΕΥΕΠ να γίνει αμεσότερα, ευκολότερα και αποτελεσματικότερα. Οι σύγχρονες και διαλειτουργικές εγκαταστάσεις του λιμανιού της Πάτρας καθώς και η συνδεσιμότητά του με άλλες περιοχές μεγάλης σημασίας είναι εχέγγυο προς αυτή την κατεύθυνση. Επιπλέον σημασία παίζει για το λιμάνι μας και το αναντίρρητο πλάνο Περιβαλλοντικής και Κοινωνικής Ευθύνης καθώς και Εταιρικής Διακυβέρνησης που η ΕΔΕΥΕΠ έχει αναγάγει σε πρότυπο οδικό χάρτη για όλη την Νότια Ευρώπη.

 

Κατόπιν της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης του Μετόχου του Οργανισμού Λιμένος Πατρών Ανων. Εταιρεία την 4η Αυγούστου 2023, ο κ. Παναγιώτης Αναστασόπουλος εξελέγη ως νέο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Οργανισμού, σε αντικατάσταση του παραιτηθέντος μέλους κ. Παναγιώτη Τσώνη.


Ακολούθως, στην Συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ο.Λ.ΠΑ. Α.Ε. την 7η Αυγούστου 2023, ο κ. Αναστασόπουλος εξελέγη ομόφωνα Δ/νων Σύμβουλος του Οργανισμού.
Κατόπιν αυτών, η σύνθεση του Δ.Σ. του Ο.Λ.ΠΑ. Α.Ε. έχει ως εξής:


1. Κάνιστρα Ερασμία του Ιωάννη, Πρόεδρος Δ.Σ., (μη εκτελεστικό μέλος)
2. Αναστασόπουλος Παναγιώτης του Γεωργίου, Δ/νων Σύμβουλος, (εκτελεστικό μέλος)
3. Καλλιανού Άννα-Μαρία του Δημητρίου, μέλος (μη εκτελεστικό)
4. Καραμεσίνη Παναγιώτα του Περικλή, μέλος (μη εκτελεστικό)
5. Κάτσενος Σταύρος του Ιωάννη, μέλος (μη εκτελεστικό)
6. Μπάρος Δημήτριος του Κωνσταντίνου, μέλος (μη εκτελεστικό)
7. Παπασημακόπουλος Χρήστος του Περικλή μέλος, (μη εκτελεστικό)
8. Πολίτης Σπυρίδων του Παναγιώτη, μέλος (μη εκτελεστικό)
9. Ρόδης Γεώργιος του Κωνσταντίνου, μέλος (μη εκτελεστικό)
10. Στάμος Κωνσταντίνος του Παναγιώτη, μέλος (μη εκτελεστικό)
11. Τσίρης Γεώργιος του Κωνσταντίνου, μέλος (μη εκτελεστικό)

 

 

O Σύλλογος Υπαλλήλων του Οργανισμού Λιμένα Πατρών Α.Ε. σε συνεργασία με την Διοίκηση του Οργανισμού, τιμώντας την εορτή της μετακομιδής των τιμίων λειψάνων του Αγίου Νικολάου Επισκόπου Μύρων της Λυκίας του Θαυματουργού, όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος θα εορτάσει στο φερώνυμο Ναΐσκο του κυματοθραύστη του Βορείου Λιμένα. Ο ναός του Αγίου Νικολάου κατασκευάστηκε σε ανάμνηση του Ιερού Ναού που βρισκόταν κατά τον 19ο αιώνα στον μόλο της Αγίου Νικολάου και εγκαινιάστηκε το 1983.

Την Τρίτη 9 Μαΐου 2023 το απόγευμα στις 6μμ θα τελεστεί ο Εσπερινός με αρτοκλασία. Την Τετάρτη 10 Μαΐου 2023 το πρωί στις 7.30 (έως 9.45πμ περίπου) θα τελεσθεί ο Όρθρος και η Θεία Λειτουργία.
Η μεταφορά των προσκυνητών θα γίνεται από τον μόλο της Αγίου Νικολάου με μικρό πλοιάριο κατά τις παραπάνω ώρες. Με δεδομένο τον περιορισμένο εσωτερικό και εξωτερικό χώρο του Ναΐσκου, η παραμονή των προσκυνητών στους χώρους του Ναΐσκου δεν θα ξεπερνά τα είκοσι (20) λεπτά.

 

Το λιμάνι της Πάτρας συμβάλλει στην ανθρωπιστική βοήθεια που συντονίζεται πανελλαδικά από τον Υφυπουργό Εξωτερικών Ανδρέα Κατσανιώτη. Ενώνεται με την αλυσίδα αλληλεγγύης και το κύμα συμπαράστασης της Ελλάδας.

Σήμερα το πρωί από τον Νότιο Λιμένα, αποστάλθηκαν στην Τουρκία τέσσερα κοντέινερ με είδη που συγκεντρώθηκαν από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, την ΚΕΔΕ, τους Δήμους της Πελ/σου, της Κεφαλονιάς, της Κοζάνης, της δράσης «Όλοι μαζί μπορούμε» καθώς και άλλων φορέων.

Πραγματοποιήθηκε στις 15 Φεβρουαρίου 2023 η εκδήλωση  της πρωτοχρονιάτικης πίτας του Οργανισμού, παρουσία των αρχών και των φορέων, ενώ εκπρόσωπος του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ήταν ο Γενικός Γραμματέας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων κ. Ευάγγελος Κυριαζόπουλος.

Χαιρέτισε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας κ.Νεκτάριος Φαρμάκης και  οι βουλευτές Άγγελος Τσιγκρής, Ιάσονας Φωτήλας και Χριστίνα Αλεξοπούλου. Την βασιλόπιτα ευλόγησε ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Πατρών κ.κ. Χρυσόστομος.

 

Στο παρακάτω link μπορείτε να δείτε τη σχετική δημοσίευση στην ιστοσελίδα του Ο.ΛΠΑ. Α.Ε. όπου επισυνάπτονται και στιγμιότυπα (φωτογραφίες)

https://www.patrasport.gr/?section=2175&language=el_GR&itemid1541=2766&detail1541=1

Με τον διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας (ΟΛΚΕ), κ. Σπύρο Ζερβόπουλο και τον πρόεδρο του ΟΛΚΕ, κ. Γιώργο Χονδρογιάννη, συναντήθηκε ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Πατρών, κ. Παναγιώτης Τσώνης.

Τα διοικητικά στελέχη των Οργανισμών αντάλλαξαν απόψεις σε ζητήματα συνεργασίας των δύο Λιμένων, στο πλαίσιο της Εθνικής Λιμενικής Πολιτικής, με στόχο στην αξιοποίηση και ανάδειξη του πολλαπλού ρόλου κρίσιμων εμπορικών λιμένων της χώρας και κυρίως του διευρωπαϊκού δικτύου μεταφορών.

Επίσης, συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στον περαιτέρω ψηφιακό εκσυγχρονισμό κρίσιμων λειτουργιών των Λιμένων Πάτρας και Κέρκυρας , ώστε να βελτιωθεί η παροχή υπηρεσιών προς τους χρήστες και να επιτευχθούν οικονομίες κλίμακας.

Τα δύο μεγάλα Λιμάνια αποτελούν θαλάσσιοι κόμβοι με ύψιστη στρατηγική σημασία για την εφαρμογή πολιτικών που υπηρετούν τόσο τον τουρισμό όσο και το διεθνές εμπόριο.

Στη συνάντηση παρέστη και ο περιφερειακός διοικητής Ιονίων Νήσων της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, Νίκος Ρουμελιώτης.

Διαβάσαμε με έκπληξη την τοποθέτηση της Δημοτικής Αρχής, η οποία ζητάει όψιμα από τον ΟΛΠΑ ΑΕ να κινήσει τις διαδικασίες για την απομάκρυνση του κρουαζιερόπλοιου που είναι ελλιμενισμένο στο Βόρειο Λιμάνι της Πάτρας.

Γνωρίζουν πολύ καλά τα μέλη της Δημοτικής Αρχής ότι ο λόγος που έχει ελλιμενιστεί εκεί προσωρινά το κρουαζιερόπλοιο είναι η πανδημία και πως οι λιμενικές υποδομές της χώρας μας είναι εκείνες που θα τα φιλοξενήσουν μέχρι να περάσει η υγειονομική κρίση.

Να ενημερώσουμε την Δημοτική Αρχή, αν δεν το γνωρίζει, ότι από την έναρξη λειτουργίας του νέου λιμένα, το 2011, το τμήμα του Βόρειου Λιμένα από την προβλήτα της Άστιγγος μέχρι την πύλη Νο7 προορίζεται για την εξυπηρέτηση κρουαζιερόπλοιων. Μάλιστα, η συγκεκριμένη θέση στην οποία βρίσκεται το κρουαζιερόπλοιο είναι η προβλεπόμενη με βάση το εγκεκριμένο master plan του Λιμένα που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ, το 2017.

Για να μην λέμε όμως πολλά, τα οποία είναι γνωστά και αυτονόητα, η θέση του ΟΛΠΑ ΑΕ είναι ότι εκτός από «τα συμφέροντα και τα κέρδη των μεγαλοεπιχειρηματιών», υπάρχουν και οι εργαζόμενοι του συγκεκριμένου κρουαζιερόπλοιου και γενικότερα του κλάδου. Συμφωνούμε ότι η κρουαζιέρα αποτελεί σημαντικό κομμάτι της ελληνικής ναυτιλίας και κατά συνέπεια της εθνικής οικονομίας ή όχι; Δεν πρέπει να στηριχθεί ο κλάδος και οι εργαζόμενοι στην ελληνική κρουαζιέρα μέχρι να επανεκκινήσει αυτή;

Χιλιάδες ναυτικοί περιμένουν να ξεκινήσει και πάλι η κρουαζιέρα για να ζήσουν τις οικογένειές τους. Αν δεν βοηθήσουν τώρα τα μεγάλα ελληνικά λιμάνια, όπως είναι αυτό της Πάτρας, να μείνει ζωντανός ο κλάδος, πως θα διασωθούν οι χιλιάδες θέσεις εργασίας του τουρισμού κρουαζιέρας;

Προτιμά η Δημοτική Αρχή να χάσουν τη εργασία τους ή να τεθούν σε αναστολή 35 εργαζόμενοι με το πρόσχημα ότι στερεί από ορισμένους τη θέα προς τη θάλασσα; Πιστεύει η Δημοτική Αρχή ότι έχουν την πολυτέλεια οι ναυτικοί μας να χάνουν θέσεις εργασίας και μεροκάματα;

Η θέση του ΟΛΠΑ ΑΕ απέναντι σε αυτά τα ερωτήματα είναι ξεκάθαρη: Δεν πρέπει να χαθεί ούτε μια θέση εργασίας!

Η Δημοτική Αρχή ισχυρίζεται πως το κρουαζιερόπλοιο ενοχλεί. Ποιον ενοχλεί; Πως ενοχλεί; Κρύβει την θέα σε κάποιους; Το να βάζουμε διλλήματα, ορισμένες φορές, βοηθάει στο να ισχυροποιήσουμε τις απόψεις μας. Να βάλουμε λοιπόν κι εμείς στο δημόσιο διάλογο ένα δίλλημα: Τι είναι πιο σημαντικό; Να φύγει το κρουαζιερόπλοιο από το βόρειο λιμάνι επειδή κρύβει τη θέα σε κάποιους ή να βοηθήσουμε για να κρατηθεί ζωντανή η ελληνική κρουαζιέρα και να σωθούν χιλιάδες θέσεις εργασίας; Εμείς, στον ΟΛΠΑ, έχουμε επιλέξει το δεύτερο…

Ακούμε συχνά να λέγεται ότι θέλουμε να γίνει το λιμάνι της Πάτρας home port για την κρουαζιέρα. Για την διοίκηση του ΟΛΠΑ είναι και αυτός ένας από τους στόχους που έχουν τεθεί. Φανταστείτε τι μήνυμα στέλνουμε στον κλάδο, αν δεν τον βοηθήσουμε σε μια από τις πιο δύσκολες στιγμές που περνάει…

Παρά την ατυχή παρέμβασή της, η Δημοτική Αρχή θα πρέπει να καταλάβει ότι σε αυτή την μάχη κατά της πανδημίας και των επιπτώσεων που προκαλεί, είμαστε όλοι στο ίδιο μέτωπο. Αντί να πυροβολούμε τα πόδια μας, ας προσπαθήσουμε να βρούμε λύσεις, πάντα με σεβασμό στην διαφορετική προσέγγιση.

Οι συζητήσεις για το μέλλον του Λιμένα της Πάτρας δεν μπορούν παρά να ικανοποιούν την διοίκηση του ΟΛΠΑ ΑΕ έστω και αν υπάρχουν διαφορετικές οπτικές ή επιδιώξεις στην προσέγγιση του θέματος.
Σχετικά με τις εκτιμήσεις που εξέφρασε ο ΣΥΡΙΖΑ Αχαΐας περί επικείμενης ιδιωτικοποίησης του Λιμένα είναι γνωστό πως οι αποφάσεις αυτές λαμβάνονται από την Κυβέρνηση.

Ωστόσο, ο ΟΛΠΑ ΑΕ αισθάνεται την ανάγκη να καταστήσει σαφές ότι στα ζητήματα που άπτονται της αρμοδιότητάς του δεν υπάρχει καμία απολύτως καθυστέρηση. Αν και το βάρος έχει πέσει στην διαχείριση της πανδημίας, συμβαίνει το αντίθετο. Δεν έχει μείνει πίσω κανένα από τα σημαντικά θέματα του λιμανιού.

Ειδικότερα:

1. Παρά το γεγονός ότι έχει δοθεί παράταση μέχρι το τέλος του 2021 για τις μελέτες του προγράμματος POSEIDON MED II και την χρήση του LNG ως ναυτιλιακό καύσιμο, ο ΟΛΠΑ ΑΕ έχει ήδη υποβάλει την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για έγκριση στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
2. Επικαιροποιήθηκαν οι μελέτες για το Εμπορικό Τμήμα και κατατέθηκαν στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, προκειμένου να εξευρεθεί χρηματοδοτικό εργαλείο.
3. Συντάχθηκαν μελέτες για την κατασκευή υποδομών που θα επιτρέψουν στο Λιμάνι να υποδέχεται κρουαζιερόπλοια από χώρες εκτός της Συνθήκης Σένγκεν και υποβλήθηκε αίτημα στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την χρηματοδότησή τους.

ΟΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΗ ΛΙΜΕΝΙΚΗ ΖΩΝΗ

Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε καθήκοντα η διοίκηση του ΟΛΠΑ ΑΕ έθεσε ως βασική προτεραιότητα να βάλει τάξη σε μια σειρά από ζητήματα που εκκρεμούσαν. Στο πλαίσιο αυτό συντάχθηκε εισήγηση από τις Τεχνικές Υπηρεσίες του ΟΛΠΑ ΑΕ, την οποία υιοθέτησε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού κ. Παναγιώτης Τσώνης, και προτάθηκαν συγκεκριμένες τροποποιήσεις-διορθώσεις σε ορισμένα σημεία της λιμενικής ζώνης του Νότιου και του Βόρειου Λιμένα, καθώς και στο Ρίο.

Ο κ. Τσώνης πρότεινε στη Δημοτική Αρχή της Πάτρας και τους επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων να γίνει κοινή ενημέρωση για όλα τα θέματα μέσω τηλεδιάσκεψης. Τελικά, επιλέχθηκε να γίνει δια ζώσης ενημέρωση στον Δήμαρχο Πατρέων κ. Κώστα Πελετίδη (παρέστησαν ακόμα στη συνάντηση ο Αντιδήμαρχος κ. Χρήστος Κορδάς και ο Διευθυντής Τεχνικών Υπηρεσιών του ΟΛΠΑ ΑΕ, κ. Φώτης Σμυρνής). Ο κ. Τσώνης θεώρησε για λόγους ηθικής τάξης να ακολουθήσουν κατ’ ιδίαν ενημερωτικές συναντήσεις του με τους επικεφαλής των παρατάξεων. Όπως και έγινε.

Το περιεχόμενο των προτεινόμενων τροποποιήσεων-διορθώσεων είναι το παρακάτω:

Νότιο Λιμάνι: Στην προέκταση της Ελευθερίου Βενιζέλου και πάνω από τον εγκιβωτισμένο χείμαρρο Διακονιάρη υπάρχει ένας χωματόδρομος που εφάπτεται του Νότιου Πάρκου. Ο ΟΛΠΑ ΑΕ ζητάει από την Κτηματική Υπηρεσία του Δημοσίου να δημιουργήσει στην προέκταση του δρόμου έναν κυματοθραύστη για τις ανάγκες προστασίας των πλοίων που ελλιμενίζονται, καθώς παρατηρείται έντονος κυματισμός. Ο κυματοθραύστης προτείνεται να κατασκευαστεί από τον ΟΛΠΑ ΑΕ, θα φωταγωγηθεί και φυσικά θα δοθεί σε ελεύθερη χρήση στους πολίτες, δηλαδή θα είναι επισκέψιμος. Η κατασκευή του κυματοθραύστη από τον ΟΛΠΑ ΑΕ θα επιτρέψει να αγκυροβολούν εκεί τα σκάφη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, του Λιμενικού Σώματος κ.ά., τα οποία ελλιμενίζονται σήμερα στην προβλήτα της Γούναρη. Έτσι, ο ΟΛΠΑ ΑΕ θα ικανοποιήσει το σχετικό αίτημα του Δήμου Πατρέων.

Βόρειο Λιμάνι: Εύλογα ο ΟΛΠΑ ΑΕ πρότεινε να τροποποιηθεί-διορθωθεί η γραμμή της λιμενικής ζώνης πλάτους 3 μέτρων από την στιγμή που ο ποδηλατόδρομος τον οποίο κατασκευάζει ο Δήμος Πατρέων, θα περάσει εκτός του φράκτη του Λιμένα. Διαπιστώνοντας ότι ο Δήμος Πατρέων έχει άλλα σχέδια, όπως μεταφέρθηκε στον ΟΛΠΑ ΑΕ, ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Παναγιώτης Τσώνης έκρινε σκόπιμο να μην προχωρήσει η συγκεκριμένη τροποποίηση-διόρθωση. Ωστόσο, οφείλουμε να επισημάνουμε ότι στο παρελθόν είχε εκφραστεί διαφορετική προσέγγιση στο θέμα από την παράταξη της σημερινής Δημοτικής Αρχής.

Πορθμείο Ρίου: 1) Στην Ανατολική προβλήτα προτείνεται να υποχωρήσει το όριο της λιμενικής ζώνης προς την πλευρά της θάλασσας, ώστε να δοθεί η δυνατότητα στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδα να προχωρήσει στη συντήρηση του οδοστρώματος που ανήκει στην αρμοδιότητά της. Επίσης, προτείνεται ο καθορισμός των θαλάσσιων ορίων δικαιοδοσίας του ΟΛΠΑ ΑΕ να είναι τα 100 μ., 2) Στη Δυτική προβλήτα προτείνεται να τροποποιηθούν-διορθωθούν τα όρια, ώστε να βγει ο αρχαιολογικός χώρος του Κάστρου εκτός της λιμενικής ζώνης και να δημιουργηθεί δρόμος πλάτους 7,5 μ. που να οδηγεί στην παραλία που βρίσκεται πίσω από το Κάστρο. Παράλληλα, προτείνεται η διόρθωση του ορίου της λιμενικής ζώνης κάτω από την Γέφυρα για να διευκολυνθεί η κυκλοφορία των οχημάτων που επιβιβάζονται και αποβιβάζονται.

Τονίζεται ότι για όλα τα παραπάνω δεν ήταν απαραίτητο από την κείμενη νομοθεσία να ληφθεί απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Παρόλα αυτά, ο ΟΛΠΑ ΑΕ και ο κ. Τσώνης προσωπικά ως Πατρινός, θεώρησαν ότι είναι ηθικά υποχρεωμένοι να ενημερώσουν την Δημοτική Αρχή και τις παρατάξεις για τις προτεινόμενες τροποποιήσεις-διορθώσεις, καθώς αποτελεί αδιαπραγμάτευτη αρχή της Διοίκησης του Οργανισμού να συζητούνται όλα τα θέματα πάνω από το τραπέζι και να μην υπάρχει «κρυφή ατζέντα». Η πάγια και αδιαπραγμάτευτη θέση του ΟΛΠΑ ΑΕ είναι: Λιμάνι ανοικτό στην πόλη και τους πολίτες.

Page 1 of 5
Οι προβληματισμοί και οι σύγχρονες τάσεις στην Παγκόσμια και Ευρωπαϊκή Λιμενική βιομηχανία εξελίσσονται συνέχεια και σε γρήγορους ρυθμούς. Τα θέματα που απασχολούν τώρα και στο μέλλον τα Ευρωπαϊκά και Ελληνικά λιμάνια είναι σημαντικά και απαιτούν μία συνολική αντιμετώπιση, έτσι ώστε να έχει αξία και περισσότερη δύναμη ή όποια παρέμβασή τους.
Ο ιστοχώρος της ΕΛΙΜΕ είναι αυτός που θα συγκεντρώνει όλα τα πληροφοριακά στοιχεία που απαιτούνται έτσι ώστε τα Ελληνικά λιμάνια, διαθέτοντας μία ολοκληρωμένη εικόνα σε επίπεδο πληροφόρησης να μπορούν να επεξεργάζονται πιο αποτελεσματικά τις θέσεις τους.

Επικοινωνία

  elime (@) elime.gr
  +30.210.422.0261
  +30.210.422.0116
  Ακτή Μιαούλη 10 Πειραιάς