ΟΛΠΑ

ΟΛΠΑ (37)

Με τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών, κ. Γιώργο Καραγιάννη, συναντήθηκε χθες, Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2019, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ, κ. Παναγιώτης Τσώνης.

Στη συνάντηση συζητήθηκαν τα θέματα αρμοδιοτήτων του κ. Καραγιάννη που αφορούν το μέλλον του Λιμένα της Πάτρας. Ο κ. Τσώνης αναφέρθηκε στην ανάγκη κατασκευής του εμπορικού τμήματος, στη σύνδεση του σύγχρονου τρένου με το Νότιο Λιμάνι και την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος.

Ειδικότερα, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ επεσήμανε ότι για να περάσει το Λιμάνι της Πάτρας στη νέα εποχή και να διεκδικήσει τον ρόλο που του αξίζει στην εθνική ναυτιλιακή και λιμενική πολιτική, θα πρέπει να κατασκευαστεί το εμπορικό τμήμα του. Πρόσθεσε ότι η προηγούμενη κυβέρνηση δεν συμπεριέλαβε το έργο στον αναθεωρημένο κατάλογο των έργων του Στρατηγικού Πλαισίου Μεταφορών (ΣΠΕΜ) 2014 – 2020, με αποτέλεσμα να χαθεί μια σημαντική ευκαιρία για να χρηματοδοτηθεί το εμπορικό τμήμα χωρίς δυσκολίες. Ο κ. Τσώνης ζήτησε από τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών να εξετάσει το Υπουργείο την δυνατότητα κατασκευής του εμπορικού τμήματος μέσα από νέους τρόπους και πηγές χρηματοδότησης.

Αναφερόμενος στη νέα σιδηροδρομική γραμμή ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ τόνισε ότι με την ολοκλήρωση του έργου και τη σύνδεση της γραμμής με το Νότιο Λιμάνι, ο ρόλος του θα αναβαθμιστεί, καθώς πλέον δεν θα περιορίζεται στην διακίνηση εμπορευμάτων από την Αττική και ορισμένα τμήματα της Στερεάς Ελλάδας, όπως συμβαίνει σήμερα, αλλά θα καλύψει σχεδόν το σύνολο της χώρας.

Τέλος, ο κ. Τσώνης υποστήριξε στη συνάντησή του με τον κ. Καραγιάννη ότι είναι ανάγκη να προωθηθεί η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, καθώς ο εκσυγχρονισμός του δυτικού οδικού δικτύου της χώρας θα δώσει επιπλέον κίνητρα στον επιχειρηματικό κόσμο της περιοχής να προτιμά το Λιμάνι της Πάτρας για την διακίνηση εμπορευμάτων και αγαθών.

 

Υπογράφηκε από τον Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ η σύμβαση με ανάδοχο για την κατασκευή του έργου «Βελτίωση Υποδομών Βορείου Λιμένα Πατρών». Ανάμεσα στις υποδομές περιλαμβάνεται και το υπόστεγο «10» που κατασκευάστηκε την δεκαετία του 1970 με φέροντα οργανισμό από οπλισμένο σκυρόδεμα και επικάλυψη στέγης από φύλλα αμιαντοτσιμέντου, τα οποία θα αποξηλωθούν με την τήρηση των κανόνων ασφαλείας και η τελική τους διαχείριση θα γίνει επίσης όπως επιβάλλουν οι κανονισμοί. Το υπόστεγο εξυπηρετούσε τις δραστηριότητες του λιμένα και κυρίως τις μεταφορές εμπορευμάτων (προσωρινή αποθήκευση). Η αποξήλωση - απομάκρυνση της επικάλυψης της στέγης θα επιτρέψει να γίνουν εργασίες συντήρησης / βελτίωσης του φέροντος οργανισμού του υποστέγου και των εγκαταστάσεών του (υδραυλικές, ηλεκτρικές, πυροπροστασίας, κλπ.).

Η πράξη περιλαμβάνει ακόμα την βελτίωση των εγκαταστάσεων του υποστέγου, την βελτίωση της πρόσβασης στο χώρο και της ασφάλειάς του, την βελτίωση του συστήματος λειτουργίας του φωτισμού στην περίπτωση διακοπής ρεύματος και την προμήθεια και εγκατάσταση ελαστικών προσκρουστήρων για την ενίσχυση και βελτίωση της ασφαλούς πρόσδεσης των πλοίων στο κρηπίδωμα.

Το έργο αυτό χρηματοδοτείται από το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα 2014-2020», o αρχικός προϋπολογισμός του έργου ήταν 1.400.000,00 ευρώ και προσφέρθηκε από τον ανάδοχο έκπτωση 42%.

                                                                                                                     

                                                                                                                    Δημοπρατήθηκε και η συντήρηση πρασίνου

Ο Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ έχει προκηρύξει συνοπτικό μειοδοτικό διαγωνισμό για την ανάδειξη αναδόχου για την εκτέλεση της υπηρεσίας «Συντήρηση χώρων Πρασίνου στη Λιμενική Ζώνη Πατρών και Ρίου.», με καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών και ημερομηνία αποσφράγισης προσφορών την Τρίτη 19/11/2019 (10:00π.μ.).

Αντικείμενο έχει τις εργασίες που είναι απαραίτητες να γίνουν για τη συντήρηση και τον καλλωπισµό όλων των χώρων πρασίνου του Λιµένα Πατpών (Βορείου και Νοτίου). Περιλαµβάνει δε τις περιοχές των χώρων πρασίνου και του συστήµατος άρδευσης στο Βόρειο λιµένα από τον µόλο Αγίου Νικολάου µέχρι την πύλη «7» και όλους τους χώρους πρασίνου και άρδευσης του Νότιου Λιµένα εντός και εκτός της ζώνης ασφαλείας (ISPS) και εξωτερικά της περίφραξης στα όρια της λιµενικής ζώνης. Επίσης περιλαµβάνονται οι χώροι του Νότιου Λιµένα πέριξ των νέων κτηρίων οι οποίοι θα καθαρίζονται από χόρτα και θάµνους. O σπόρος χλοοτάπητα, τα φυτά, το λίπασμα, τα υλικά αρδευτικού και γενικά ότι είναι απαραίτητο για την δηµιουργία νέων παρτεριών θα διατεθούν από τον O.Λ.ΠΑ. ΑΕ. Επιπλέον περιλαµβάνεται ο καθαρισµός από χόρτα και θάµνους στις προβλήτες Ρίου. Η υπηρεσία έχει αρχική εκτιμώμενη αξία 60.000,00€ πλέον ΦΠ.Α. 24%.

Στο Διεθνές Συνέδριο Συνδυασμένων Εμπορευματικών Μεταφορών συμμετείχε με τοποθέτηση ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένα Πατρών, κ. Παναγιώτης Τσώνης. Το Συνέδριο διοργανώθηκε από τον Ελληνικό Επιμελητηριακό Σύνδεσμο Μεταφορών, στις 9 Νοεμβρίου 2019, στο Athens Metropolitan Expo, και ήταν ενταγμένη στο πλαίσιο της 7ης Έκθεσης «Εφοδιαστική Αλυσίδα & Logistics – Cargo Truck & Van Expo 2019».

Ο κ. Τσώνης ξεκίνησε την τοποθέτησή του λέγοντας ότι το Λιμάνι της Πάτρας είναι ενταγμένο στον πυρήνα του κεντρικού δικτύου διευρωπαϊκών μεταφορών και χαρακτηρίζεται κόμβος συνδυασμένων μεταφορών σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Στα βασικά πλεονεκτήματα του Λιμένα ανέφερε ότι είναι η γεωγραφική θέση του, το μέγεθος της λιμενικής εγκατάστασης, η πλεονεκτική θέση του στο εθνικό οδικό δίκτυο, η εμπειρίας πρακτόρευσης στην πόλη κ.ά.

Τόνισε ότι, μπαίνοντας στη νέα εποχή το Λιμάνι θα πρέπει να διαθέτει την αναγκαία υποδομή, ώστε να διεκδικήσει επάξια το ρόλο που του αξίζει στην εθνική ναυτιλιακή και λιμενική πολιτική. Όσο παραμένει, όμως, σε εκκρεμότητα η κατασκευή του εμπορικού τμήματος του Λιμένα η συγκεκριμένη διεκδίκηση δεν θα έχει αντίκρισμα.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ εξέφρασε την άποψη ότι το ρεαλιστικό σενάριο που πρέπει να εξεταστεί στο πλαίσιο της εθνικής λιμενικής πολιτικής είναι η κατασκευή του εμπορικού τμήματος με χρηματοδότηση ή μέρους της, που θα εξασφαλιστεί μέσα από τη μόχλευση με τον ιδιωτικό τομέα, καθώς πρόκειται για ένα μείγμα πολιτικής που ευνοεί και η Ευρωπαϊκή Ένωση.

Ως δεύτερη ικανή και αναγκαία συνθήκη για να λειτουργήσει το Λιμάνι της Πάτρας ως κόμβος συνδυασμένων μεταφορών ανέφερε τη σύνδεση με τα χερσαία δίκτυα μεταφοράς. Όπως είπε, η κατασκευή της Ολυμπίας Οδού αναβάθμισε σημαντικά την οδική σύνδεση της Αττικής με την Πάτρα, αλλά το σημαντικό κομμάτι που λείπει για να συμπληρωθεί το παζλ είναι η κατασκευή της σύγχρονης σιδηροδρομικής γραμμής και φυσικά η σύνδεση με το Λιμάνι. Επεσήμανε ότι το Λιμάνι, εφόσον συνδεθεί με τον σιδηρόδρομο, θα είναι το μοναδικό στην Ευρώπη κατά μήκος των ανατολικών ακτών του θαλασσίου διαδρόμου της Αδριατικής, που θα έχει σιδηροδρομική σύνδεση. Μια τέτοια εξέλιξη θα δώσει στο Λιμάνι της Πάτρας σημαντικό προβάδισμα, ώστε να εισέλθει στην αγορά της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, λειτουργώντας συμπληρωματικά και όχι ανταγωνιστικά στο μεγάλο Λιμάνι του Πειραιά.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ πρόσθεσε ότι για να καταστεί λειτουργικό το Λιμάνι στο μέλλον θα απαιτηθούν αποθηκευτικοί χώροι και ενδεχομένως ένα εμπορευματικό κέντρο, και αναφέρθηκε στις συζητήσεις που έχουν γίνει κατά καιρούς για την αξιοποίηση χώρων της Πειραϊκής Πατραϊκής, στους οποίους θα πραγματοποιείται η συλλογή, διαχείριση και αποθήκευση των εμπορευματικών αγαθών.

Τα οφέλη που θα προκύψουν για το Λιμάνι και την πόλη, συνόψισε ο κ. Τσώνης στη βελτίωση παρεχόμενων υπηρεσιών, την αύξηση εμπορευματικών ροών που διέρχονται από το Λιμένα, την καλύτερη διαχείριση των διαθέσιμων υποδομών και υπηρεσιών, την αύξηση θέσεων εργασίας κατά την κατασκευή και την λειτουργία του Κέντρου, την επανάχρηση του ακινήτου και την μετατροπή του σε ένα παραγωγικό χώρο, και τη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης στο οδικό δίκτυο της πόλης.

Κατέληξε, λέγοντας, ότι η νέα διοίκηση του Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ. δεσμεύεται να καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να διευκολύνει τη διαδικασία προσαρμογής του Λιμανιού στις νέες συνθήκες, τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητάς του και την προετοιμασία του για τη μελλοντική ανάπτυξη στο πλαίσιο της εθνικής λιμενικής πολιτικής που χαράσσει η Κυβέρνηση.

 

Τα γραφεία του Οργανισμού Λιμένα Πατρών ΑΕ επισκέφθηκε ο Πρόεδρος του ΤΕΕ, κ. Γιώργος Στασινός, σήμερα το μεσημέρι. Στη διάρκεια της επίσκεψης ενημερώθηκε σφαιρικά από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ, κ. Παναγιώτη Τσώνη, για τα θέματα του λιμένα.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στα τεχνικά ζητήματα και συμφωνήθηκε το ΤΕΕ να συμβάλει ως θεσμοθετημένος σύμβουλος της Πολιτείας, καθώς και με την τεχνογνωσία του, στην ανάπλαση και αξιοποίηση της χερσαίας παραλιακής ζώνης.

Ο κ. Τσώνης αναφέρθηκε στον αναπτυξιακό χαρακτήρα του Λιμένα και τόνισε ότι μπορεί να αποτελέσει ισχυρό κόμβο συνδυασμένων μεταφορών προς όφελος της περιφερειακής και της εθνικής οικονομίας, καλλιεργώντας τις συνθήκες για την προσέλκυση επενδύσεων, την δημιουργία θέσεων απασχόλησης και την διασφάλιση εσόδων.

Εθιμοτυπική επίσκεψη στον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ, Παναγιώτη Τσώνη, με αφορμή την ανάληψη των καθηκόντων του, πραγματοποίησαν σήμερα ο Διοικητής της Περιφερειακής Πυροσβεστικής Διοίκησης, Αρχιπύραρχος Ευθύμιος Γεωργακόπουλος, ο Διοικητής της Διεύθυνσης Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Νομού Αχαΐας, Πύραρχος Νικόλαος Ρουμελιώτης, και ο Διοικητής Β’ ΠΣ Λιμένα, Επιπυραγός Π/Κ Παναγιώτης Σωτηρόπουλος.

Ο Π. Τσώνης υποδέχθηκε τα στελέχη του Πυροσβεστικού Σώματος στο γραφείο και τα ευχαρίστησε για την επίσκεψή τους, αλλά κυρίως για το εξαιρετικά δύσκολο έργο που επιτελούν με σκοπό την προστασία της ζωής των πολιτών, την πρόληψη και την αντιμετώπιση των εκτάκτων αναγκών.

Στη συνάντηση συζητήθηκαν θέματα που αφορούν τον καλύτερο συντονισμό και την αποτελεσματική συνεργασία ανάμεσα στον Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ και την Πυροσβεστική.

 

Τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας κ. Νεκτάριο Φαρμάκη δέχθηκε σήμερα ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ, κ. Παναγιώτης Τσώνης στα γραφεία του Οργανισμού, παρουσία της Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου, κας Ερασμίας Κάνιστρα. Τον κ. Φαρμάκη συνόδευαν ο Εκτελεστικός Γραμματέας της Περιφέρειας, κ. Γιώργος Σύρμος και ο Διευθυντής του Γραφείου του Περιφερειάρχη, κ. Γιάννης Μάκκας.
Η επίσκεψη είχε εθιμοτυπικό χαρακτήρα με την ευκαιρία της ανάληψης καθηκόντων της νέας Διοίκησης του Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ.

Συζητήθηκαν θέματα που αφορούν την ανάπτυξη του Λιμένα της Πάτρας, στο πλαίσιο της πολιτικής που έχει χαράξει η κυβέρνηση, και συνεργασίας ανάμεσα στην Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση και τον Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ.

Ο κ. Τσώνης ανέφερε ότι το Λιμάνι αποτελεί όχημα ανάπτυξης για την περιφερειακή και την εθνική οικονομία, και τόνισε ότι ο Οργανισμός δίνει μεγάλη βαρύτητα στον όρο «διασφάλιση» σε όλους τους τομείς της λειτουργίας και της δραστηριότητάς του (δημόσιο συμφέρον, επενδύσεις, έσοδα, θέσεις απασχόλησης κ.ά.).

Επίσης, ο Διευθύνων Σύμβουλος επεσήμανε ότι θα επιδιώξει τον διάλογο και τη συνεργασία με την τοπική κοινωνία ενώ ήδη έχει ξεκινήσει επαφές με θεσμικούς εκπροσώπους και χρήστες του Λιμανιού της Πάτρας, για να συγκεντρώσει τις απόψεις και τις προτάσεις τους στα βασικά ζητήματα που τους απασχολούν. Οι επαφές θα συνεχιστούν στο επόμενο χρονικό διάστημα.

Παρουσία των μελών που ορίστηκαν στην χθεσινή Γενική Συνέλευση του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), συνεδρίασε σήμερα το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Λιμένα Πατρών ΑΕ. Τα νέα μέλη καλωσόρισαν η Πρόεδρος του Δ.Σ., Ερασμία Κάνιστρα, και ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ, Παναγιώτης Τσώνης.

Στη διάρκεια της συνεδρίασης ο Π. Τσώνης τόνισε ότι η νέα διοίκηση του Οργανισμού θα συνεργαστεί με τους φορείς της Πάτρας, προκειμένου το λιμάνι να αποκτήσει ακόμα μεγαλύτερη εξωστρέφεια και να καταστεί σημαντικός πόλος για την τοπική, την περιφερειακή και την εθνική οικονομία και ανάπτυξη.

Παράλληλα, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ επεσήμανε ότι η νέα διοίκηση θα είναι ανοικτή στην τοπική κοινωνία για να ακούσει όλες τις καλόπιστες προτάσεις που θα της υποβληθούν, και οι οποίες θα έχουν ως κοινό στόχο την βελτίωση της θέσης του λιμανιού έναντι του ανταγωνισμού, διατηρώντας όμως πάντα ένα φιλικό και ανθρώπινο πρόσωπο για τους πολίτες της Πάτρας και της ευρύτερης περιοχής.

Τέλος, ο Π. Τσώνης ανέφερε ότι το επόμενο διάστημα η νέα διοίκηση θα έχει συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, προκειμένου να ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με την εφαρμογή της Κυβερνητικής πολιτικής στο εθνικού ενδιαφέροντος λιμάνι της Πάτρας.

Σύνθεση νέου Διοικητικού Συμβουλίου
1. Κάνιστρα Ερασμία του Ιωάννη - Πρόεδρος Δ.Σ. (μη εκτελεστικό μέλος)
2. Τσώνης Παναγιώτης του Νικολάου - Δ/νων Σύμβουλος (εκτελεστικό μέλος)
3. Παπασημακόπουλος Χρήστος του Περικλή - μέλος (μη εκτελεστικό)
4. Πολίτης Σπυρίδων του Παναγιώτη - μέλος (μη εκτελεστικό)
5. Μπάρος Δημήτριος του Κωνσταντίνου - μέλος (μη εκτελεστικό)
6. Τσίρης Γεώργιος του Κωνσταντίνου - μέλος (μη εκτελεστικό)
7. Ρόδης Γεώργιος του Κωνσταντίνου - μέλος (μη εκτελεστικό)
8. Καλλιανού Άννα-Μαρία του Δημητρίου - μέλος (μη εκτελεστικό)
9. Αβραμόπουλος Αθανάσιος του Ιωάννη- εκπρόσωπος του Συλλόγου Υπαλλήλων Ο.Λ.ΠΑ. Α.Ε. - μέλος (μη εκτελεστικό)
10 Στάμος Κωνσταντίνος του Παναγιώτη- εκπρόσωπος της Επαγγελματικής Οργάνωσης Ομοσπονδία Φορτοεκφορτωτών Ελλάδος (Ο.Φ.Ε.) - μέλος (μη εκτελεστικό)
11 Κάτσενος Σταύρος του Ιωάννη -εκπρόσωπος του Επιμελητηρίου Αχαΐας - μέλος (μη εκτελεστικό)

 

Ο Οργανισμός Λιμένος Πατρών, προχώρησε στη δωρεά προς το Λιμενικό Σώμα – Ελληνική Ακτοφυλακή για την κάλυψη αναγκών του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πατρών, ενός οχήματος NISSAN QASHQAI 1.6 D (4x4) και μίας δίκυκλης μοτοσυκλέτας KAWASAKI VERSΥS 650 ABS κατάλληλα διαμορφωμένων για υπηρεσιακή χρήση.

Τον Ο.Λ.ΠΑ. επισκέφθηκαν σήμερα ο Γ.Γ. του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Νίκος Αντώνογλου και ο Πρόεδρος του ΕΦΕΤ Ιωάννης Τσιάλτας οι οποίοι συναντήθηκαν με τον Πρόεδρο και Δ/ντα Σύμβουλο του Ο.Λ.ΠΑ. κ. Νίκο Κοντοέ και το υπηρεσιακό στέλεχος κ. Δημήτριο Κολέτσο.

Επισκέφθηκε σήμερα το λιμάνι μας ο Αμερικανός Πρέσβης Geoffrey Pyatt. Κατά την επίσκεψή του ενημερώθηκε από τον Πρόεδρο & Δ/ντα Σύμβουλο του Οργανισμού και τον κ. Λιμενάρχη για τις δραστηριότητες του Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ και του Λιμεναρχείου και ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις του λιμένα.

Ο Ο.Λ.ΠΑ. Α.Ε., σε συνεργασία με τον Λιμένα της Βενετίας και το Υπουργείο Υποδομών της Ιταλίας υπέβαλε πρόταση στον Ευρωπαϊκό μηχανισμό των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφοράς "Συνδέοντας την Ευρώπη" [C.E.F.]. Ειδικότερα υπέβαλε πρόταση έργων, στο γενικό φάκελο (ανταγωνιστικό), που αφορούσε τις μεταφορές με τίτλο ΜoS Venice-Patras: Developing and upgrading of the East-Mediterranean MoS link Italy-Greece.

Δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης ( ΦΕΚ 1543Β /04.05.2017 ) , η Κοινή Υπουργική Απόφαση ΚΥΑ των Υπουργών Υποδομών & Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη και Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής κ. Παναγιώτη Κουρουμπλή, για την αδειοδότηση του Υδατοδρομίου της Πάτρας, το οποίο θα είναι το τρίτο κατά σειρά, μετά από εκείνα της Κέρκυρας και των Παξών, που αδειοδοτείται σε ολόκληρη την χώρα.:

Page 1 of 3
Οι προβληματισμοί και οι σύγχρονες τάσεις στην Παγκόσμια και Ευρωπαϊκή Λιμενική βιομηχανία εξελίσσονται συνέχεια και σε γρήγορους ρυθμούς. Τα θέματα που απασχολούν τώρα και στο μέλλον τα Ευρωπαϊκά και Ελληνικά λιμάνια είναι σημαντικά και απαιτούν μία συνολική αντιμετώπιση, έτσι ώστε να έχει αξία και περισσότερη δύναμη ή όποια παρέμβασή τους.
Ο ιστοχώρος της ΕΛΙΜΕ είναι αυτός που θα συγκεντρώνει όλα τα πληροφοριακά στοιχεία που απαιτούνται έτσι ώστε τα Ελληνικά λιμάνια, διαθέτοντας μία ολοκληρωμένη εικόνα σε επίπεδο πληροφόρησης να μπορούν να επεξεργάζονται πιο αποτελεσματικά τις θέσεις τους.

Γιώργος Καστελλάνος

Επικοινωνία

  elime (@) elime.gr
  +30.210.422.0261
  +30.210.422.0116
  Ακτή Μιαούλη 10 Πειραιάς

Ακολουθήστε μας