Στα πλαίσια της κοινωνικής ευθύνης, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18-8-2022 άλλη μία δράση στήριξης κοινωνικά ευπαθών ομάδων από την πλοιοκτήτρια εταιρεία COSTA CRUISES S.p.A. και από τον ΟΛΗ ΑΕ.
Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης εγκαινίασε σήμερα τις δύο νέες ειδικά σχεδιασμένες γερανογέφυρες (New Panamax STS Cranes) της ΟΛΘ Α.Ε. Σε μια συμβολική τελετή που πραγματοποιήθηκε στον Προβλήτα 6 του Λιμένα Θεσσαλονίκης παρουσία στελεχών της εταιρείας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης ο κ. Πλακιωτάκης έδωσε το έναυσμα για την επίσημη έναρξη της λειτουργίας των γερανογεφυρών και της φόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων σε ελλιμενισμένο πλοίο.
Ο Οργανισμός Λιμένα Κέρκυρας Α.Ε. (ΟΛΚΕ Α.Ε.) επιλέχθηκε να διοργανώσει την 62η Γενική Συνέλευση της MedCruise τον Ιούνιο του 2023.
Μέχρι 10 Σεπτεμβρίου έχουν τη δυνατότητα τα μέλη του Συμβουλίου Χρηστών Λιμένα Βόλου, να καταθέσουν τις προτάσεις – απόψεις τους, επί του σχεδίου που αφορά στη μερική τροποποίηση της τιμολογιακής πολιτικής της Ο.Λ.Β. Α.Ε.
Τα παραπάνω, αποφασίστηκαν στην τέταρτη συνεδρίαση του Συμβουλίου Χρηστών Λιμένα Βόλου που συγκλήθηκε μέσω τηλεδιάσκεψης, υπό την προεδρία του Διευθύνοντος Συμβούλου του Οργανισμού Λιμένος Βόλου Σωκράτη Αναγνώστου, την Τετάρτη 3 Αυγούστου 2022.
Ο Πρόεδρος του Συμβουλίου Χρηστών κ. Αναγνώστου, αναφέρθηκε στις δραστηριότητες και στα έργα που εκτελούνται αυτή την περίοδο για την ανάπτυξη του λιμένος, όπως μεταξύ άλλων, οι εργασίες για τον Γ’ προβλήτα λιμένος και η μελέτη επέκτασης του Γ΄προβλήτα, η μελέτη για την κατασκευή μαρίνας, το Σύστημα Καταγραφής και Διαχείρισης Εμπορευματοκιβωτίων – Logistics, η ένταξη του Οργανισμού Λιμένος Βόλου σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα της Ε.Ε. CEF II που πέτυχε ο ΟΛΒ κι ακόμη ένα λιμάνι, η μελλοντική σύνδεση του σιδηροδρόμου και του λιμανιού και οι ενέργειες για την πορθμιακή σύνδεση του Λιμένος Βόλου με τα λιμάνι της Αλεξάνδρειας.
Όσον αφορά στην ιδιωτικοποίηση του λιμένος, χαρακτήρισε απαραίτητο να εξασφαλιστούν σοβαροί επενδυτές, οι οποίοι θα έχουν την υποχρέωση να προβούν σε σημαντικές επενδύσεις για το λιμάνι.
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, ακούστηκαν διάφορες απόψεις και προτάσεις από τα μέλη, τις οποίες θα καταθέσουν και γραπτώς στον Οργανισμός Λιμένος Βόλου, μέχρι τις 10 Σεπτεμβρίου.
Στο Συμβούλιο Χρηστών Λιμένα Βόλου υπό την προεδρία του κ. Σωκράτη Αναγνώστου συμμετείχαν:
Ο εκπρόσωπος του Δήμου Βόλου κ. Θανάσης Σταυρίδης
Ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Θεσσαλίας κ. Γιώργος Κίτσιος
Ο εκπρόσωπος της Ομοσπονδίας Ναυτικών Πρακτόρων Ελλάδας κ. Ιωάννης Τσαρδακάς
Ο εκπρόσωπος της Ομοσπονδίας Φορτοεκφορτωτών Ελλάδος κ. Θωμάς Κρητικός
Ο εκπρόσωπος των Εργαζομένων του Οργανισμού Λιμένος Βόλου κ. Σπύρος Φυτιλής
Ο εκπρόσωπος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας κ. Βασίλης Κάτσαρης
Ο εκπρόσωπος του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος κ. Γιώργος Κρουστάλλης
Ο εκπρόσωπος από την Ένωση Εφοπλιστών Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων κ. Νικόλαος Λιάπης
Ο εκπρόσωπος από την ED HATTA, Ομοσπονδία Ελληνικών Συνδέσμων Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Γραφείων – κ. Μάριος Καμμένος
Ο εκπρόσωπος από το Επιμελητήριο Μαγνησίας κ. Ιωάννης Φόβος
Η εκπρόσωπος από την Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ) κ. Ουρανία Καρανικόλα
Παρευρέθηκαν επίσης, οι κ.κ. Τζήμος Κωνσταντίνος – Πρόεδρος ΔΣ ΟΛΒ ΑΕ, Παπαναστασίου Νικόλαος - Υπεύθυνος Ασφάλειας Λιμενικής Εγκατάστασης της ΟΛΒ ΑΕ (ΥΑΛΕ), Σακελλαρίου Νικόλαος – Προϊστάμενος Δ/νσης ΟΕΔ της ΟΛΒ ΑΕ, Σπάχος Θωμάς – Προϊστάμενος Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών ΟΛΒ ΑΕ.
Μετά από πρόσκληση του Διευθύνοντος Συμβούλου, παρευρέθηκαν εκ μέρους του Συνδέσμου Βιομηχανιών Θεσσαλίας & Κεντρικής Ελλάδος ο Πρόεδρος του Δ.Σ. κ. Αθανάσιος Συριανός, ο Έφορος του Δ.Σ. κ. Θωμάς Ζάχος, οι κ.κ. Ιωάννης Μάνεσης και Νεκτάριος Βλάχος από την Χαλυβουργία Ελλάδος ΑΕ.
Την ΟΛΘ Α.Ε. επισκέφθηκε σήμερα η βουλευτής της Γαλλικής Εθνοσυνέλευσης και μέλος Δ.Σ. της Παγκόσμιας Διακοινοβουλευτικής Ένωσης Απόδημου Ελληνισμού (ΠΑ.Δ.Ε.Ε), Μαριέττα Καραμανλή συνοδευόμενη από τον βουλευτή Β΄ Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας και Πρόεδρο της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Ελληνισμού της Διασποράς της Βουλής, Σάββα Αναστασιάδη.
Το Σάββατο 30 Ιουλίου 2022 και ώρα 20:30, η Ο.Λ.Ρ. Α.Ε σε συνεργασία με τον Δ.Ο.Π.Α.Π. Ραφήνας Πικερμίου, το Σύλλογο Τριγλιανών, το Λύκειον των Ελληνίδων και την ετ. Χαψιάς Δ. – Παπαδοπούλου Χ. Ο.Ε., σας προσκαλεί στον επιβλητικό χώρο του Αγ. Νικολάου στη Ραφήνα σε μία εκδήλωση μνήμης με την Αρετή Κετιμέ.
Το προηγούμενο διάστημα ολοκληρώθηκαν με επιτυχία και εντός του χρονοδιαγράμματος οι οικοδομικές εργασίες αναβάθμισης των εγκαταστάσεων της κατασκήνωσης «Αγίου Γεωργίου» της Ι.Μ. Νίκαιας στη Στεφάνη Βοιωτίας, τη χρηματοδότηση των οποίων είχε αναλάβει εξ ολοκλήρου η ΟΛΠ Α.Ε.
Με την διενέργεια αυτοψίας ξεκίνησαν οι διαδικασίες για την απομάκρυνση του ναυαγίου “SLOPS”, που βρίσκεται εγκαταλελειμμένο στον όρμο της Βλύχας από το 2007 και αποτελεί σοβαρή απειλή ρύπανσης για τον θαλάσσιο χώρο του Λιμένα Ελευσίνας.
More...
Με την εμβληματική φράση “Επτά πόλεις-Μία Θάλασσα” επισφραγίστηκε η πρώτη συνεδρίαση του Συμβουλίου Εκπροσώπων των 7 Δήμων (Πειραιώς, Κερατσινίου – Δραπετσώνας, Σαλαμίνας, Περάματος, Χαϊδαρίου, Ασπροπύργου και Ελευσίνας) για την Θαλάσσια Ιερά Οδό, που πραγματοποιήθηκε στο Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Ελευσίνας - Δυτικής Αττικής και σε υβριδική μορφή με συμμετοχές μέσω διαδικτύου, την Τετάρτη 20 Ιουλίου 2022.
Με κάθε επισημότητα πραγματοποιήθηκε η αδελφοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου με το Τerminal Νάπολης Ιταλίας, επιβεβαιώνοντας τις άριστες και σταθερές σχέσεις και τους δεσμούς φιλίας που υπάρχουν μεταξύ των δύο χωρών.
20 Ιουλίου 2022. Το λιμάνι του Πειραιά κατέλαβε την 9η θέση διεθνώς στον Δείκτη Ναυτιλιακών Κέντρων Xinhua-Baltic (ISCD)
Δυναμικά σε όλα τα επίπεδα ξεκίνησε το 2022 για το Λιμάνι του Λαυρίου.
Σε επίπεδο οικονομικών αποτελεσμάτων, το δημοσιονομικό αποτέλεσμα (έσοδα-έξοδα) του ΟΛΛ ΑΕ για το Α΄ εξάμηνο του 2022 διαμορφώθηκε στο 309 % έναντι του στόχου του προϋπολογισμού και στο 192% έναντι της ίδιας περιόδου του 2021.
Σημειωτέον ότι τα έσοδα του Α΄ εξαμήνου του 2022 αντιστοιχούν στο 73% των προσυπολογιζόμενων εσόδων για το σύνολο του έτους και είναι αυξημένα κατά 45% έναντι του Α΄ εξαμήνου του 2021.
Στην επίτευξη των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων συντέλεσαν:
Α) Η στρατηγική επιλογή της Διοίκησης στη διεκδίκηση μεριδίου αγοράς στην Κρουαζιέρα.
Ήδη τουλάχιστον πέντε πλοία έχουν προγραμματίσει προσεγγίσεις home porting στο Λιμάνι του Λαυρίου για το 2022. Υπολογίζεται ότι από το Λιμάνι του Λαυρίου θα διακινηθούν 55.000 επιβάτες home porting και 15.000 επιβάτες transit, σε περίπου 80 προσεγγίσεις κρουαζιέρας.
Η Διοίκηση έχει εξασφαλίσει ήδη περί τις 80 προσεγγίσεις κρουαζιεροπλοίων και για το 2023, κάτι που αναμένεται να ξεπεραστεί με την έναρξη της νέας σεζόν τον Μάρτιο του 2023.
Β) Η αύξηση της κίνησης στην Ακτοπλοΐα, η οποία διαμορφώθηκε στο + 32 % για τους επιβάτες και στο + 42 % για τα οχήματα, έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2021.
Γ) Η αύξηση στη μεταφορά φορτίων στον Εμπορικό Τομέα, η οποία διαμορφώθηκε στο + 37% σε όγκο, έναντι του Α΄ εξαμήνου του 2021.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο ΟΛΛ ΑΕ, κατά τη διάρκεια του Α’ εξαμήνου του 2022 προχώρησε σε πολλαπλές ενέργειες βελτίωσης των υποδομών, αλλά και οργανωτικών βελτιώσεων, όπως ενδεικτικά:
1. Μετά από προσπάθειες ετών εξασφάλισε τη σύμφωνη γνώμη της Υπηρεσίας Νεωτέρων Μνημείων για την ανέγερση νέου καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος στη θέση του ερειπιώδους πρώην ΚΟΡΑΛΛΙ. Ακολουθεί η Άδεια Κατεδάφισης και η Άδεια Οικοδομής του νέου κτιρίου από την Πολεοδομία.
2. Οργανώθηκε σε πρότυπο terminal Κρουαζιέρας ο Επιβατικός Σταθμός, με σημαντικές βελτιώσεις στις υποδομές του, αλλά και στην εμφάνισή του, ο οποίος είναι στη διάθεση και των επιβατών της Ακτοπλοΐας, υπό την προϋπόθεση ότι δεν ελλιμενίζεται υπόχρεο πλοίο.
3. Συντάχθηκαν τα τεύχη Προκήρυξης δύο διαγωνισμών για έργα μείωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του Λιμένος Λαυρίου. Τα έργα αφορούν τη μείωση της χρησιμοποιούμενης ηλεκτρικής ενέργειας με την αντικατάσταση του παλαιωμένου εξοπλισμού φωτισμού και την προμήθεια και τοποθέτηση μεγάλου φωτοβολταϊκού στη στέγη του Επιβατικού Σταθμού. Αναμένεται η έγκριση της Γενικής Συνέλευσης.
4. Εξασφαλίστηκε η αδειοδότηση Περιβαλλοντικών Όρων από τα συναρμόδια υπουργεία για την προμήθεια και τοποθέτηση πλωτών προβλητών, οι οποίες αναμένεται να διπλασιάσουν τις θέσεις ελλιμενισμού σκαφών αναψυχής. Η Διοίκηση του ΟΛΛ ΑΕ συνεργάζεται με την ηγεσία του ΥΝΑΝΠ και τον Μέτοχο της εταιρίας, ώστε να προχωρήσει το έργο το ταχύτερο δυνατόν.
5. Προχωράει με ταχύτατους ρυθμούς η εναρμόνιση του ΟΛΛ ΑΕ με τον Κανονισμό 352/2017 της Ευρωπαϊκής Ένωσης και έχουν συνταχθεί τα τεύχη δημοπράτησης των δύο διαγωνισμών για τα υγρά και στερεά απόβλητα.
6. Έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Αττικής η χρηματοδότηση της διαπλάτυνσης του ανατολικού Finger Pier. Το έργο είναι απολύτως ώριμο και αδειοδοτημένο και με την ολοκλήρωσή του δύο θέσεις πρυμνοδέτησης στην Ακτοπλοΐα θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και από πλοία που δεν διαθέτουν καταπέλτη.
7. Ολοκληρώνεται εντός ολίγων εβδομάδων η Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, η οποία είναι, σύμφωνα με την πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ και την τροποποίηση της νομοθεσίας, απαραίτητη για την έγκριση του νέου MASTER PLAN του Λιμένος Λαυρίου, το οποίο έχει ήδη εγκριθεί από το ΔΣ του ΟΛΛ ΑΕ.
8. Έχουν ήδη διασφαλιστεί ή εισπραχθεί σημαντικές απαιτήσεις του ΟΛΛ ΑΕ μέσω του εκπλειστηριασμού πλοίων, ενώ με εξωδικαστικό συμβιβασμό έχει διασφαλιστεί η είσπραξη όλων των δαπανών, στις οποίες είχε υποχρεωθεί ο ΟΛΛ ΑΕ από τον ελλιμενισμό του Φ/Γ MEKONG SPIRIT, το οποίο είχε κατασχεθεί από το Ελληνικό Δημόσιο.
9. Σε συνεργασία με εθελοντικές οργανώσεις ολοκληρώθηκε ο καθαρισμός του πυθμένος του Λιμένος Λαυρίου.
10. Το Λιμάνι του Λαυρίου επελέγη για να γίνει η εκπαιδευτική επίσκεψη του 1ου PYTHEAS MARITIME SPACE FORUM, όπου συμμετείχαν 65 εκπρόσωποι από όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η Διοίκηση του ΟΛΛ ΑΕ σε συνεργασία με την ηγεσία του ΥΝΑΝΠ και τον Μέτοχο της εταιρίας παραμένει προσηλωμένη στη συνεχή και ισόρροπη ανάπτυξη του Λιμένος Λαυρίου, προς όφελος του Ελληνικού Δημοσίου, της οικονομίας της ευρύτερης περιοχής και αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει για την άψογη συνεργασία τα μέλη του Δ.Σ., το Τελωνείο και την Αστυνομία Λαυρίου και την ηγεσία και το προσωπικό του Κ. Λιμεναρχείου Λαυρίου.
Είναι ευνόητο ότι η πορεία του ΟΛΛ ΑΕ οφείλεται κυρίως στον επαγγελματισμό των εργαζομένων στην εταιρία, σε μια περίοδο κατά την οποία -εκτός της δραματικής υποστελέχωσης- έπρεπε να αντιμετωπιστούν και άλλες δυσκολίες, όπως οι περιορισμοί της πανδημίας.
Η Διοίκηση αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει όλους τους συνεργάτες του ΟΛΛ ΑΕ για την υπερπροσπάθειά τους.